قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹

قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹

قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۳۳۵ دلار رسیده است که معادل ۳۵ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۴۱ سنت معادل ۱۱ هزار و ۵۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۲۰۷ دلار معادل ۵ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان دست یافت.

کد خبر : ۹۱۱۰۵
بازدید : ۴۷۹۴
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹
فرادید | قیمت بیت کوین در حالی که ۳ اسفند ماه به رقم بی سابقه ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلار رسیده بود، حالا قیمت بیت کوین در دومین روز هفته به ۴۴ هزار و ۴۰۹ معادل یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت اتریوم نیز در حال حاضر به ۱۳۳۵ دلار رسیده است که معادل ۳۵ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان است. رپیل نیز در بازه قیمتی ۴۱ سنت معادل ۱۱ هزار و ۵۷ تومان معامله می‌شود. قیمت تتر نیز به ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان رسید. در این میان بایننس کوین نیز به ۲۰۷ دلار معادل ۵ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان دست یافت.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین در طول یک سال اخیر رشد ۴۰۶ درصدی را تجربه کرده است؛ که از این میزان ۲۷۶ درصد تنها در شش ماه گذشته به ثبت رسیده است. این ارز دیجیتال همچنین ۳ اسفند ماه جاری توانست از سقف تاریخی خود عبور کند و با ثبت قیمت ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلار رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

اما شگفتی ساز بازار ارز دیجیتال در حال حاضر اتریوم است. این رمز ارز در طول یک سال گذشته با رشد ۴۸۰ درصدی توانسته تا کانال ۲۰۰۰ دلار پیش روی کند. اتریوم هم اکنون حجم بازاری معادل ۱۵۳ میلیارد دلار دارد و در رده دوم ارز‌های بی شمار دیجیتال قرار دارد.

اتریوم در یک ماه گذشته ۱.۸۸ درصد رشد داشته و در طول شش ماه اخیر هم توانسته رشد ۱۹۳ درصدی را تجربه کند. همچنین تعداد واحد‌های در گردش اتریوم ۱۱۴.۶۶۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۱۱۴.۶۶۳ میلیون خواهد بود.

قیمت ریپل، بایننس کوین و تتر

ارز دیجیتال ریپل که چهارمین حجم بازار را به خود اختصاص داده، در طول ماه‌های اخیر وارد چالش با بورس و اوراق بهادار آمریکا شده است. در پی شکایت این نهاد مالی از مدیران این رمز ارز، ارزش ریپل تا ۸۰ درصد قیمت ریزش کرد. اما طولی نکشید که قیمت ریپل دوباره به کانال ۳۰ سنت بازگشت. در حال حاضر نیز به ۴۱ سنت رسیده است.

تعداد واحد‌های در گردش ریپل ۴۵.۴۰۴ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود.

ارز دیجیتال تتر که در رده سوم بازار رمز ارز‌ها قرار دارد، در حال حاضر حجم بازاری معادل حدود ۳۴ میلیارد دلار دارد. این رمز ارز ۳۴ میلیارد و ۹۷۷ میلیون واحد در گردش دارد و تعداد کل واحد‌های آن به ۳۵ میلیارد و ۷۰۸ میلیون می‌رسد. قیمت ریالی تتر طی هفته‌های گذشته تا کانال ۲۱ هزار تومان عقب نشینی کرد، اما با تقویت قیمت دلار دوباره به کانال ۲۶ هزارتومان بازگشت.
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و ریپل تا ساعت 09:45

انواع ارز دیجیتال

قیمت به دلار

قیمت معادل به تومان

بیت کوین

44.409

یک میلیارد و 191 میلیون و 485 هزارتومان

اتریوم

1335

35 میلیون و 824 هزارتومان

بایننس

207

5 میلیون و 579 هزار تومان

تتر

1

26 هزار و 873 تومان

ریپل

0.443

11 هزار و 57 تومان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید