هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

هواشناسی ایران، امروز ۹۹/۱۲/۱۸

امروز ۱۸ اسفندماه براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف برای برخی مناطق دریای خزر، البرز و زاگرس پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۱۴۱۷
بازدید : ۴۹۰۰
فرادید | براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ایران، امروز برای برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات البرزمرکزی و زاگرس جنوبی بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بنی می‌شود.

سه شنبه همین شرایط در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان رضوی رخ خواهد داد.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ از اوایل وقت پنج شنبه سامانه بارشی فعالی از شما غرب و غرب وارد کشور شده و شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی را در بر می‌گیرد.

جمعه با گسترش فعالیت سامانه بارشی، فعالیت آن در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از ارتفاعات جنوب غرب خواهد بود.

شنبه فعالیت این سامانه بارشی محدود به سواحل دریای خزر، شمالشرق و شرق کشور می‌باشد و این سامانه بارشی در اواخر وقت این روز از مرز‌های شمال شرقی کشور خارج خواهد شد. پیامد فعالیت این سامانه بارشی بارش باران، وزش شدید باد، کاهش دما، در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش باران و برف و درمناطق جنوبی رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سه شنبه در نوار شرقی کشور و همچنین در بخش‌هایی از کرمان، یزد، سمنان، قم و جنوب تهران وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود. جمعه و شنبه برای برخی از مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پبش بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید