قیمت بیت کوین امروز، ۹۹/۱۲/۱۹

قیمت بیت کوین امروز، ۹۹/۱۲/۱۹

امروز 19 اسفندماه 1399، قیمت بیت کوین بار دیگر با 2.67 درصد افزایش به 52858 دلار معادل 1311140210 تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۴۴۷
بازدید : ۵۱۲۴
بیت کوین
فرادید | بیت کوین بار دیگر وارد کانال صعودی شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ با افزایش ۲.۶۷ درصد به ۵۲۸۵۸ دلار معادل ۱۳۱۱۱۴۰۲۱۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸،۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۹.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

ریزش اخیر ارز‌های دیجیتالی علاوه بر بسیاری از سهامداران خرد باعث کاهش شدید ارزش سهام شرکت‌های بزرگی شده است که اقدام به سرمایه گذاری در آن‌ها کرده اند. با این حال به نظر نمی‌رسد که روند ورود شرکت‌های بزرگ به بازار ارز‌های دیجیتالی متوقف شده باشد.

به گزارش فرادید؛ تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ تصمیم دارند با خرید بیت کوین از ذخایر ارز سنتی (فیات) خود محافظت کنند. پس از خرید‌های اخیر و پرسروصدای شرکتی‌های تسلا، میکرواستراتژی و اسکوئر، یک شرکت بورسی چینی به نام مِیتو (Meitu) اعلام کرده است که معادل ۴۰ میلیون دلار در بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کرده است.

همچنین شرکت نروژی اکر اسا که بیشتر در حوزه نفت و گاز فعال است هم اعلام کرد ۵۸ میلیون دلار در بازار ارز‌های دیجیتالی سرمایه گذاری و یک واحد مخصوص به این ارز‌ها را هم در شرکت خود ایجاد خواهد کرد.

اگر شرکت‌های دیگر در سراسر جهان نیز از این جریان پیروی کرده و بخشی از ذخایر خزانه خود را در بیت کوین و بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند، تعادل میان عرضه و تقاضا بهم خواهد خورد و ممکن است قیمت‌ها باری دیگر رشدی انفجاری تجربه کنند.

پیتر برانت (Peter Brandt)، تریدر معروف با ۵۰ سال سابقه معامله‌گری، معتقد است بیت کوین ۵۰ درصد امکان دارد به قیمت نجومی ۱ میلیون دلار برسد و یا به صفر سقوط کند. از نظر خود برانت رسیدن به قیمت ۱ میلیون دلار منطقی‌تر است. بیت کوین تنها دارایی سرمایه‌گذاری برات نیست، اما بزرگ‌ترین دارایی غیر ملکی او است. وی درباره بازار ارز‌های دیجیتال می‌گوید هرگز بازاری با این حجم از هیجان ندیده بودم!

از طرفی بسیاری از ناظران رمزنگاری نگرانند که چطور دولت بایدن تلاش ضد پولشویی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را که باعث فاش شدن هویت دارندگان ارز‌های رمزپایه می‌شود، عملیاتی خواهد کرد.

اگر وزیر خزانه داری جانت یلن با تنظیم مقررات با سوابق مربوط به مالکیت ارز‌های رمزپایه را ثبت کند، این ضربه بزرگی به قیمت بیت کوین خواهد بود، به طور احتمالی ۲۰ ٪ افت فوری را به همراه خواهد داشت. مخالفت برای این مقررات شدید است و به طور احتمالی طی یک فرآیند طولانی ارزیابی انجام می‌شود.

در هر صورت کارشناسان رمز ارز‌ها اخیراً تاکید کرده اند که اکنون که بیت کوین و برخی ارز‌های دیجیتال به اوج قیمت خود رسیده اند، سرمایه گذاری بر روی آن‌ها اشتباه است چرا که به احتمال زیاد به زودی قیمت‌ها نزولی خواهند شد.

در ادامه روند بررسی بازار قیمت اتریوم با ۵.۶۸ درصد رشد به قیمت ۱۸۳۷.۵۸ دلار رسید و تتر با قیمت ۱.۰۰ معامله می‌شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید