قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۳

قیمت بیت کوین، امروز ۹۹/۱۲/۲۳

امروز ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۹ قیمت بیت کوین با ثبت ۲.۱۰ درص کاهش به ۵۶,۳۱۲ دلار معادل ۱,۴۳۳,۶۵۱,۰۲۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۵۶۷
بازدید : ۴۵۶۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین در حال رسیدن به کانال ۵۷ هزار دلار است. قیمت بیت کوین امروز ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۹ با کاهش ۲.۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۶,۳۱۲ دلار معادل ۱,۴۳۳,۶۵۱,۰۲۷ تومان رسید.

قابل توجه است که بیت کوین با ارزش بازار حدود ۱.۰۵ تریلیون دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۶۰.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن به ۵۴.۶ میلیارد دلار رسیده است.

این درحالی است که Flow با نماد اختصاری FLOW یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۱۰.۸۸ P دلار، رتبه ۱ بازار را از آن خود کرده و سهم ۶۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۳.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روند افزایش ارزش بیت کوین یک بار دیگر شدت گرفته و به رکورد ماه گذشته آن نزدیک می‎‌شود. جو بایدن در روز سه شنبه بسته کمک کرونایی ۱.۹ تریلیون دلاری آمریکا را امضا کرد و خوش‌بینی را به بازار‌های مالی بازگرداند.

روز‌های شنبه و یک‌شنبه گذشته قیمت بیت کوین افزایش قابل‌توجه ۸ درصدی را ثبت کرد. با آغاز هفته جاری میلادی، همچنان محدوده ۵۰،۰۰۰ دلار به‌عنوان یک حمایت قدرتمند عمل کرد. این در حالی بود که پیش‌تر حمایت ۴۷،۰۰۰ دلاری هم به‌عنوان یکی از مهمترین و قوی‌ترین حمایت‌های قیمت بیت کوین عمل کرده بود.

ارزش بیت کوین طی سال گذشته در بحبوحه افزایش سود سازمانی بیش از ۷ برابر شده است. طرفداران بیت کوین این ارز مجازی را یک سرمایه ایمن مانند طلا می‌دانند که می‌تواند در برابر تورم و ضعف دلار از آن‌ها حمایت کند. ولی برخی عقیده دارند این افزایش ارزش بیت‌کوین یک حباب است و این حباب مانند اتفاقی که در ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افتاد، بالاخره می‌ترکد.

بیت‌کوین روز پنج‌شنبه حتی وارد کانال ۵۸ هزار دلاری شد و فاصله‌ای تا گذر از بالاترین قیمت خود در تاریخ نداشت، اما روز جمعه با تغییر مسیر قیمت این رمز‌ارز مجددا به محدوده‌های پایین‌تر از این کانال بازگشت. با این وجود بیت‌کوین در هفته‌ای که گذشت بیش از ۱۵‌درصد افزایش‌قیمت داشت. مقامات بانک گلدمن‌ساکس اعلام کرده‌اند که در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه تقاضای رو به افزایش مشتریان خود برای سرمایه‌گذاری در بازار بیت‌کوین را پاسخ دهند.

سرمایه‌گذاران در این صنعت عقیده دارند پذیرش بیت کوین توسط سازمان‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا و تایید آن توسط الون ماسک مدیرعامل این شرکت، مانع ریزش سنگین بیت کوین خواهد شد. مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرده ارزش بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

نکته قابل توجه در روز‌های اخیر این بود که رمز ارز فلو جایگاه اول در بازار معاملات را از بیت کوین گرفت. اتریوم نیز با ۴.۵۱ درصد کاهش به قیمت ۱۷۳۵.۸۲ دلار رسید و تتر در محدوده ۱.۰۰ دلار باقی ماند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید