آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۲۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۲/۲۶

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت امروز ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ آمار فوتی‌های کرونا ۹۷ نفر اعلام شد و تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

کد خبر : ۹۱۷۴۷
بازدید : ۶۲۲۸
بیمار کرونایی
فرادید | امروز ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹، ۹۷ نفر از هموطنانمان در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و آمار فوتی‌های کرونا ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر اعلام شد.

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۸۸۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. لاری گفت: سه هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش فرادید؛ وی افزد: همچنین تا کنون ۱۱ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۳۶ هزار و ۳۲۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۲۰ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۷۶۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۵۵۰ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۲۰۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۹۷ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۸۲ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۴۸ هزار و ۱۳ نفر (۷۸۵ نفر)

۲. برزیل ۲۷۹ هزار و ۶۰۲ نفر (هزار و ۲۷۵ نفر)

۳. مکزیک ۱۹۴ هزار و ۷۱۰ نفر (۲۲۰ نفر)

۴. هند ۱۵۸ هزار و ۸۹۲ نفر (۱۳۰ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۵ هزار و ۵۸۰ نفر (۶۴ نفر)

۶. ایتالیا ۱۰۲ هزار و ۴۹۹ نفر (۳۵۴ نفر)

۷. روسیه ۹۲ هزار و ۴۹۴ نفر (۴۰۴ نفر)

۸. فرانسه ۹۰ هزار و ۷۶۲ نفر (۳۳۳ نفر)

۹. آلمان ۷۴ هزار و ۱۱۵ نفر (۱۵۶ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۲ هزار و ۴۲۴ نفر (۵۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید