قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۳

امروز ۳ فروردین ۱۴۰۰، بیت کوین با ثبت کاهش ۳.۶۶ درصدی به ۵۵,۱۵۶ دلار معادل ۱,۵۳۲,۱۷۷,۴۱۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۱۹۲۶
بازدید : ۹۴۸۵
بیت کوین
فرادید | ریزش بیت کوین همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ با کاهش ۳.۶۶ درصد به ۵۵,۱۵۶ دلار معادل ۱,۵۳۲,۱۷۷,۴۱۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۱۰.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

مدیر سابق بخش ارتباطات کاخ سفید معتقد است که با توجه به رشد سرسام آور پایه پولی آمریکا، شرکت‌های بیشتری باید در تراز مالی خود بیت کوین نگهداری کنند.

به گزارش فرادید؛ آنتونی اسکراموچی با بیان اینکه بیت کوین راه مناسبی برای خلاصی از نتایج کنفرانس برتون وودز ارائه کرده است، افزود: بیت کوین این پتانسیل را دارد تا بار دیگر پول را به ابزاری استاندارد تبدیل کند که کارکرد بهتری برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه خواهد داشت.

از طرفی دیگر جروم پاول رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا)، نظر خود را در مورد بیت کوین به عنوان یک جایگزین برای طلا تکرار کرد و گفت در حالی که بیت کوین بیش از حد بی ثبات است و هیچ پشتوانه‌ای ندارد با این وجود می‌تواند "جایگزین طلا" باشد.

جروم پاول روز دوشنبه در مراسمی که به میزبانی بانک تسویه حساب‌های بین المللی (BIS) برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال تهدیدی برای ثبات مالی هستند گفت: ارز‌های دیجیتال - بسیار بی ثبات هستند - و بنابراین به عنوان ابزار ذخیره ارزش مناسب نیستند و هیچ پشتوانه‌ای ندارند. "

"آن‌ها بیشتر یک دارایی برای سرمایه گذاری هستند و معمولا به عنوان روش پرداختی استفاده نمی‌شوند. در اصل بیت کوین از نظر کاربردی بیشتر جایگزین طلا است نه دلار. "

پس از کانادا، حالا قرار است برزیل به عنوان دومین کشور در قاره آمریکا مجوز راه اندازی یک صندوق بورسی ETF مبتنی بر بیتکوین را صادر کند. این صندوق مستقر در شهر سائوپائولو که مجوز‌های لازم را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل کسب کرده، قرار است از ماه ژوئن فعالیت خود را در بورس برزیل آغاز کند.
این صندوق چهارمین صندوق مبتنی بر ارز‌های دیجتالی خواهد بود که در قاره آمریکا به فعالیت خواهد پرداخت. یکی از تحولاتی که می‌تواند برای بیت کوین سیگنالی صعودی باشد این است که برزیل نیز با دنبال کردن رویکرد اخیر کانادا، برای راه اندازی یک صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) چراغ سبز نشان داده است.
پیش بینی می‌شود این ETF که توسط QR Asset Management مدیریت خواهد شد، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ عملیاتی شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۸.۶۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۴ درصد در اختیار اتریوم است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید