قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۹

امروز ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۰.۹۵ درصدی به ۵۵۴۳ دلار معادل ۱۵۱۰۲۳۰۴۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۰۵۵
بازدید : ۱۰۳۰۴
بیت کوین
فرادید | حرکت بیت کوین در مسیر صعودی ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ با افزایش ۰.۹۵ درصدی به ۵۵۴۳۱ دلار معادل ۱۵۱۰۲۳۰۴۰۰ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۴ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۷.۶۳ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۹.۲۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر بیت کوین به طور رسمی جریان اصلی است. اخرین باری که بیت کوین به اوج خود رسید و به سود دهی زیاد خود پایان داد در سال ۲۰۱۷ بود که در آن زمان افراد زیادی با این ارز دیجیتالی آشنا شدند.

پس از افت قیمتی که اواسط هفته گذشته از سطوح بالای ۵۷۰۰۰ دلار به پایین‌ترین سطح سه هفته گذشته، یعنی کمی بالاتر از ۵۰۰۰۰ دلار شاهد بودیم، ارزش بیت کوین به تدریج رو به افزایش گذاشته است. این روند صعودی تا جایی ادامه یافت که دیروز منجر به غلبه بر مقاومت ۵۵۰۰۰ دلار شد. با این حال، بار دیگر این ارز رمزپایه تا تراز ۵۴ هزار دلار پایین آمد.

شک و تردید‌ها بین معامله گران بر سر آینده قیمت ارز‌های دیجیتال بالا گرفته است. به گفته کارشناسان، تردید نسبت به واکنش احتمالی دولت‌ها و بانک‌های مرکزی به عبور ارزش بازار ارز‌های دیجیتالی از دو تریلیون دلار، کاهش سرعت ورود شرکت‌های بزرگ به بازار و خارج کردن سود‌های کوتاه مدت به منظور نوسان گیری توسط بخشی از معامله گران می‌تواند از جمله دلایلی باشد که رالی صعودی بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتالی را با موانعی همراه کند.

پیش بینی ۱ میلیون دلاری شدن قیمت بیت کوین با توجه به افق زمانی کافی، با توجه به سرعت تصویب رمزنگاری در صنایع و تمایل دولت‌ها و بانک‌های مرکزی برای ارائه محرک‌های مالی و مالی نامحدود، آسان است. اما باید در نظر داشته باشید که این تنها یک پیش بینی است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید