قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۰

امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با رشد ۳.۰۶ درصدی به ۵۷,۵۸۰ دلار معادل ۱,۵۱۴,۷۶۴,۶۴۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۰۷۶
بازدید : ۸۷۶۴
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به مرز ۵۸ هزار دلار نزدیک شد. قیمت بیت کوین امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ با افزایش ۳.۰۶ درصد به ۵۷,۵۸۰ دلار معادل ۱,۵۱۴,۷۶۴,۶۴۶ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱،۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۶.۵۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

قیمت بیت کوین عصر روز دوشنبه نهم فروردین ماه در عرض چند ساعت حدود ۶ درصد افزایش یافته و به قیمت ۵۸ هزار و ۳۵۳ دلار رسید. با اتفاق دیروز فاصله قیمت بیت کوین با قله تاریخی کاهش یافت. رشد دیروز موجب شد قیمت بیت کوین در طول هفته گذشته تغییرات مثبت را به ثبت رساند.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین برای ازسرگیری روند صعودی خود باید بر اولین خطوط مقاومت در ۵۷۷۰۰، ۵۸۴۵۵ و ۶۰۰۰۰ دلار غلبه کند. درمقابل، خطوط حمایتی ۵۵۰۰۰، ۵۲۵۰۰ و ۵۱۵۴۰ دلار می‌توانند در صورت ریزش مجدد قیمت، کمک کننده باشند.

در حالی که قیمت بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال رقم‌هایی نزدیک به ۵۸ هزار دلار را تجربه می‌کند، ارز‌های دیجیتالی وجود دارند که قیمتشان کمتر از یک دلار است. سرمایه بازار بیت‌کوین در حال حاضر حدود یک تریلیون و ۸۲ میلیارد دلار است، این درحالی است که دومین ارز دیجیتال محبوب در دنیا یعنی اتریوم سرمایه‌ای در حدود یک پنجم بیت کوین را به خود اختصاص داده است.

سرمایه کل بازار ارز‌های دیجیتال در حال حاضر حدود یک تریلیون و هشتصد و نوزده دلار است و در حدود ۹ هزار ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد.

بلومبرگ در پیش‌بینی تازه خود با اشاره به میل سرمایه‌گذاران نهادی برای محافظت از سرمایه‌های خود، اعلام کرده است که احتمال ۸ برابر شدن قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۴۰۰،۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ وجود دارد.

شک و تردید‌ها بین معامله گران بر سر آینده قیمت ارز‌های دیجیتال بالا گرفته است. به گفته کارشناسان، تردید نسبت به واکنش احتمالی دولت‌ها و بانک‌های مرکزی به عبور ارزش بازار ارز‌های دیجیتالی از دو تریلیون دلار، کاهش سرعت ورود شرکت‌های بزرگ به بازار و خارج کردن سود‌های کوتاه مدت به منظور نوسان گیری توسط بخشی از معامله گران می‌تواند از جمله دلایلی باشد که رالی صعودی بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتالی را با موانعی همراه کند.

مایک مک‌گلون (Mike MvGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، روز پنجشنبه در توییتی، از سال ۲۰۲۱ به‌عنوان «نقطه عطف» بیت کوین یاد کرد. او با انتشار نموداری از میانگین قیمت بیت کوین و شاخص نقدینگی بیت کوین پیش‌بینی کرد که پادشاه ارز‌های دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به یک دارایی برای در امان ماندن از کاهش ارزش دلار است.
نمودار
او در ادامه نوشت: بیت کوین در جاده‌ای است که به تبدیل‌شدن به ارز ذخیره‌ای جهانی ختم می‌شود. به نظر ما، خیز بلوغ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند آن را به یک دارایی بدون ریسک تبدیل کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید