آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۰ فروردین ماه ۹۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۲۰۹۳
بازدید : ۷۹۱۲
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰، آمار فوتی‌های کرونا در ایران ۹۱ نفر اعلام شد و به این ترتیب تعداد جانباختگان در مجموع به ۶۲ هزار و ۵۶۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و یک هزار و ۳۹ نفر بستری شدند.

با این حساب، مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۳۴ نفر رسید. سیما سادات لاری افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۸۰۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش فرادید؛ همچنین سه هزار و ۹۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۲ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۳۹۷ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

لاری افزود: هم اکنون ۲۵ شهرستان قرمز و ۵۶ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۴۱ هزار و ۸۵۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۲۸ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۵۰۷ نفری در یک روز به تعداد ۲ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۳۴۶ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۰۳ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۶۷۰ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۶۳ هزار و ۲۰۶ نفر (۶۳۹ نفر)

۲. برزیل ۳۱۴ هزار و ۲۶۸ نفر (هزار و ۹۶۹ نفر)

۳. مکزیک ۲۰۱ هزار و ۸۲۶ نفر (۲۰۳ نفر)

۴. هند ۱۶۲ هزار و ۱۴۷ نفر (۲۶۶ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۶ هزار و ۶۱۵ نفر (۲۳ نفر)

۶. ایتالیا ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ نفر (۴۱۷ نفر)

۷. روسیه ۹۸ هزار و ۳۳ نفر (۲۹۳ نفر)

۸. فرانسه ۹۴ هزار و ۹۵۶ نفر (۳۶۰ نفر)

۹. آلمان ۷۶ هزار و ۵۹۹ نفر (۱۳۱ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۵ هزار و ۱۹۹ نفر (۶۳ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید