قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

قیمت بیت کوین امروز، ۱۴۰۰/۰۱/۲۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ با ثبت رشد ۰.۰۸ درصد به ۵۸,۲۶۰ دلار معادل ۱,۵۲۸,۱۱۲,۵۲۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۲۴۴۱
بازدید : ۴۴۸۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین دوباره در مدار صعود قرار گرفت. امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۰۸ درصدی به ۵۸,۲۶۰ دلار معادل ۱,۵۲۸,۱۱۲,۵۲۷ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۳.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۶.۶۴ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۶۱,۶۸۳.۸۶ دلار بوده که همینک %۵.۵۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۶۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ تثبیت یک ماهه قیمت بیت کوین بین ۵۰،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار نشان‌دهنده جدال بین خریداران و فروشندگان است. اما با درنظر گرفتن چشم‌انداز بلندمدت، می‌توان گفت که به روند صعودی خدشه‌ای وارد نشده است.

براساس داده‌های بازار، سقف فعلی بازار بیت کوین ۱ تریلیون دلار است این رقم در حدود ۱۰ ٪ از بازار طلا است بازار طلا در حدود ۱۱ تریلیون دلار ارزیابی می‌شود.
ارزش بازارهای جهانی
بازار رمزنگاری دوباره روند صعودی گرفته است و ۱۰ ارز دیجیتالی برتر یک بار دیگر صعودی شدند. افزایش بیت کوین (BTC) در حالی ادامه می‌یابد که موسسات و افراد همچنان در حال سرمایه گذاری بر این ارز‌ها هستند.

در ادامه روند ورود شرکت‌های بزرگ به بازار ارز‌های دیجیتالی، این بار نوبت به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی رسیده است. طبق اعلام مدیران شرکت میتو، این شرکت ۱۰۰ میلیون دلار در بیتکوین و اتریوم سرمایه گذاری خواهد کرد.

این اقدام در راستای تنوع بخشی به دارایی‌های این شرکت در زمان همه گیری کرونا و کاهش آسیب پذیری به سبد دارایی‌های نقدی این شرکت انجام می‌شود.

پس از آغاز پذیرش بیت کوین به‌عنوان یک روش پرداخت، شرکت املاک و مستغلاتی که ایلان ماسک از خدماتش استفاده می‌کند هم پرداخت با بیت کوین را به‌رسمیت می‌شناسد؛ سؤال اصلی اینجاست که آیا ایلان ماسک و شرکتش اجاره‌بهای خود را با بیت کوین پرداخت می‌کنند یا نه.

به گزارش کوین تلگراف، حالا که تسلا به یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه بیت کوین و پرداخت‌ها با این ارز دیجیتال تبدیل شده است، این احتمال وجود دارد که اجاره‌بهای ساختمان‌های خود را هم با بیت کوین پرداخت کند.

روند صعودی بیت کوین ادامه دارد؟

تحلیلگری به نام Filbfilb با گفتن این که "سقوط هفته‌ی گذشته کافی نیست"، شک سایرین در مورد ادامه‌ی روند صعودی کوتاه مدت بیت کوین را منعکس کرد. در حالی که تردید‌های جدیدی در مورد روند صعودی در این ماه ظاهر شده است، بیت کوین روز پنجشنبه به سختی ضرر‌های خود را جبران کرد.

تریدر مشهور توییتر، کانترینگ کلارک، به میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای بیت کوین (MA) اشاره کرد که همچنان در حدود ۴۰,۰۰۰ دلار باقی مانده است. او گفت، "این هم یک دلیل دیگر که نشان میدهد ماه‌های آوریل-مه (فروردین-اردیبهشت) مانع صعود بیت کوین میشوند. ".

اما همه نسبت به بیت کوین نظر منفی ندارند. جیمی دیمون، مدیرعامل JPMorgan گفت: "با پس انداز اضافی، پس انداز بسته‌ی حمایتی جدید، لایحه‌ی احتمالی زیرساخت، موفقیت در واکسن و سرخوشی به دلیل پایان یافتن همه گیری … اقتصاد آمریکا به احتمال زیاد رونق خواهد گرفت".
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید