نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

نرخ دلار/ قیمت سکه طرح جدید با ۲.۴۶ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۱.۵ درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزارتومان فروخته شد. همچنین نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت یورو هم با کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۱۰ تومان فروخته شد.

کد خبر : ۹۲۸۵۳
بازدید : ۵۰۶۰
نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۸۴ دلار قرار دارد. البته برخلاف روند افزایشی قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۳۸ تا ۲.۴۲ درصد منفی را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با ۲.۴۶ درصد کاهش، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۱.۵ درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۲۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۱.۵۱ درصد کاهش به چهار میلیون و ۴۳۳ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۱.۵۵ درصدی به یک میلیون و ۲۳ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
همزمان با روند نزولی قیمت نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر نیز ارز آمریکایی با کاهش شدید قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۴ هزار و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت یورو هم با کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۲۹ هزار و ۱۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۲۹ هزار و ۵۳۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۴ هزار تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۸ هزار و ۸۶۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۳ هزار و ۸۵۳ تومان و ۲۳ هزار و ۳۸۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۴۷۵ تومان فروش و با نرخ ۲۷ هزار و ۹۱۱ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۵۶۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۵۴۰ تومان و ۲ هزار و ۹۶۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و سه هزار و ۶۰۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید