قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

امروز ۲۰ اردیبهشت ماه، قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۰۶ درصد‌ی به ۵۸,۶۶۶ دلار معادل ۱,۳۱۸,۵۱۳,۸۵۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۵۹۶
بازدید : ۱۱۴۸
بیت کوین
فرادید | بیت کوین برای رسیدن به ۶۰ هزار دلار تلاش می‌کند. قیمت بیت کوین، امروز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ۰.۰۶ در افزایش به ۵۸,۶۶۶ دلار معادل ۱,۳۱۸,۵۱۳,۸۵۵ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۶.۲۱ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۰.۰۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین دیروز به قیمتی بالای ۵۸۰۰۰ دلار رسید و پس از یک اصلاح مختصر، به حرکت خود ادامه داد. در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین توانسته است تراز ۵۹۶۰۰ دلار را لمس کند. این بالاترین قیمت این ارز رمزپایه پیشرو از زمان سقوط بازار در اواسط آوریل (اواخر فروردین) تاکنون است.

با این حال، BTC موفق نشد حرکت صعودی خود را تا عبور از مقاومت مهم ۶۰۰۰۰ دلار ادامه دهد و این گونه پایین‌تر از تراز ۵۹۰۰۰ دلار قرار گرفت. پس از آن نیز با ۲ درصد افزایش مجدد، به سطح فعلی خود در ۵۸۰۲۷ دلار رسید. معیار مقایسه ارزش بازار BTC با تمام آلتکوین‌ها نیز پس از ۴۴ ٪ دیروز به ۴۵ ٪ افزایش یافته است.

داده‌های تازه بازار نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین وارد فاز تثبیت شده است. از سوی دیگر، نوسانات بالای آلت کوین‌ها و همزمانی آن با کاهش سلطه بیت کوین بر بازار، اثبات‌کننده فصل آلت کوین‌ها است.

وضعیت تکنیکال نمودار بیت کوین این احتمال را تقویت می‌کند که در طول روز‌های پایانی هفته جاری میلادی، شاهد صعود باشیم و در صورتی که شتاب قیمت به‌اندازه کافی باشد، بیت کوین ممکن است تا ۶۰،۰۰۰ دلار رشد کند.

در حال حاضر، توجه معامله‌گران به‌سمت بازار آلت کوین‌ها است و همین مسئله بیت کوین را وارد بازه تثبیت قیمت کرده است.
با تکیه بر سهم بیت کوین از بازار که با‌عنوان سلطه بر بازار شناخته می‌شود، می‌توان با قطعیت گفت که بازه فعلی فصل آلت کوین‌ها است. شایان ذکر است که سلطه بیت کوین بر بازار در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است. این میزان کمترین سلطه بیت کوین بر بازار از ژوییه ۲۰۱۸ است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید