هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

هواشناسی ایران امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۱

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در اغلب مناطق کشور به خصوص برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۳۶۵۶
بازدید : ۱۶۳۱
فرادید | بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، بارش باران پیش بینی می‌شود.

در تهران، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان، اصفهان، نیمه شمالی فراش، نیمه شمالی سمنان و برخی مناطق کرمان، یزد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار مجال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات خراسان رضوی و ارتفاعات هرمزگان، به خصوص برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

چهارشنبه در مرکزی، قم، اصفهان، نیمه شمالی فارس و برخی مناطق تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، کرمان، شمال سمنان، سواحل دریای خزر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال زخداد تگرگ در نواحی مستعد و کوهستانی پیش بینی می‌شود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران، پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نواحی شمالغرب نیز بارش رخ خواهد داد.

شنبه بارش در کرمان، مناطق مرکزی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس جنوبی مورد انتظار است.

از امروز تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه زابلوزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌هد. سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود. چهارشنبه و پنج شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر دما بین ۷ تا ۱۰ درجه ور در شرق سواحلخزر دما بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید