قیمت بیت کوین، امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز، ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ اردیبهشت ماه با ثبت افزیاش ۲.۹۲ درصد به ۵۷,۰۴۵ دلار معادل ۱,۳۳۲,۵۷۴,۱۳۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۶۸۵
بازدید : ۱۶۳۰
بیت کوین
فرادید | بیت کوین نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت روبه رو شد. امروز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین با رشد ۲.۹۲ درصد به ۵۷,۰۴۵ دلار معادل ۱,۳۳۲,۵۷۴,۱۳۷ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۷ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۱.۰۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۱۱.۹۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

با وجود بازگشت نسبی و بازیابی چند هزار دلاری، BTC همچنان در مقیاس ۲۴ ساعته حدود ۶ ٪ کاهش را نشان می‌دهد. علاوه بر این، چیرگی این ارز بر بازار رمزنگاری همچنان زیر ۴۳ درصد است.

ناتوانی بیتکوین در فتح کانال ۶۰ هزار دلاری باعث افزایش نگرانی‌ها از اصلاح عمیق در بازار رمزارز‌ها شده است. در حالی که همه جا صحبت از آلت کوین‌ها است، بیت کوین در حال آماده سازی برای حمله مجدد به مقاومت ۶۰ هزار دلار می‌باشد.

داده‌ها نشان می‌دهد نهنگ‌های بیت کوین بین ۵۴۰۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار پوزیشن‌های بزرگی ایجاد کرده اند. طبق داده‌های ویل مپ، بزرگترین موقعیت در این رنج در قیمت ۵۸۰۰۰ دلار با ۱۲۰۰۰۰ بیت کوین ایجاد شده است.

برخی از کارشناسان معتقدند تداوم این وضعیت بازار را با فشار فروش سنگینی مواجه خواهد کرد. پانکای بالانی- مدیر صرافی دلتا- با اشاره به اینکه فتح نشدن ۶۰ هزار دلار می‌تواند منجر به اصلاح قیمت این رمزارز تا ۴۰ هزار دلار شود گفت: به نظرم مسیر صعودی بیتکوین در کوتاه مدت از دست رفته است.

هرچند که ارز‌های دیجیتالی کماکان در حال ثبت رکورد‌های جدیدی هستند، اما اندرو بیلی- رییس بانک مرکزی انگلیس که یکی از منتقدان سرسخت آن‌ها نیز محسوب می‌شود کماکان معتقد است که رمزارز‌ها دارای هیچ ارزش ذاتی نیستند.
بیلی با بیان اینکه سقوط آزاد قیمت رمزارز‌ها کاملا محتمل است گفت: توصیه من به سرمایه گذاران این است که اگر می‌خواهند جایی سرمایه گذاری کنند که شاید تمام سرمایه شان نابود شود سراغ رمزارز‌ها بروند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید