آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۲

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ اردیبهشت ماه ۳۶۶ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۳۷۱۸
بازدید : ۱۹۰۲
بیمار بدحال کرونایی
فرادید | امروز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ متأسفانه ۳۶۶ نفر از هموطنانمان بر اثر بیماری کرونا جان باختند و امار فوتی‌های کرونا در مجموع به ۷۵ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به دو میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۶۱ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۱۶۲ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۵۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۳۳ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۲۷۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳۱۹ هزار و ۷۹۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۲ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۱۰ هزار و ۱۲۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۶۰ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۳۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳ هزار و ۴۴۴ نفری در یک روز به تعداد ۳ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۳۸ میلیون و ۸۶ هزار و ۹۳۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۵۹۶ هزار و ۹۴۶ نفر (۷۴۳ نفر)

۲. برزیل ۴۲۵ هزار و ۷۱۱ نفر (۲ هزار و ۲۷۵ نفر)

۳. هند ۲۵۴ هزار و ۲۲۵ نفر (۴ هزار و ۲۰۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۱۹ هزار و ۸۹ نفر (۱۰۴ نفر)

۵. بریتانیا ۱۲۷ هزار و ۶۲۹ نفر (۲۰ نفر)

۶. ایتالیا ۱۲۳ هزار و ۲۸۲ نفر (۲۵۱ نفر)

۷. روسیه ۱۱۳ هزار و ۹۷۶ نفر (۳۲۹ نفر)

۸. فرانسه ۱۰۶ هزار و ۹۳۵ نفر (۲۴۰ نفر)

۹. آلمان ۸۵ هزار و ۷۵۷ نفر (۲۷۶ نفر)

۱۰. اسپانیا ۷۹ هزار و ۱۰۰ نفر (۲۰۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید