قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۲۷ اردیبهشت ماه با ثبت کاهش ۵.۴۹ درصد به ۴۵,۱۲۶ دلار معادل ۱,۱۰۸,۹۳۱,۰۸۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۳۸۳۲
بازدید : ۲۴۷۴
بیت کوین
فرادید | سقوط بیت کوین در بازار ادامه دارد. امروز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ۵.۴۹ درصد کاهش نسبت به روزقبل به ۴۵,۱۲۶ دلار معادل ۱,۱۰۸,۹۳۱,۰۸۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۴۳.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۶۳.۲۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۰.۴۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۱ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

روند ریزشی بیتکوین برای سومین روز متوالی ادامه یافت. از زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد تسلا دریافت بیت کوین برای پرداخت خرید محصولات این شرکت را متوقف می‌کند، قیمت این ارز رمزنگاری شده به شدت سقوط کرد.

بیت کوین که چند روز پیش با قیمتی بالاتر از ۵۸۰۰۰ دلار معامله می‌شد، بعد از صحبت‌های ایلان ماسک با نوسانات زیادی روبرو شد و در نتیجه این نوسانات حدود ۱۲۰۰۰ دلار از ارزش خود را در یک روز از دست داد. همانطور که گزارش شد، بیت کوین اوایل امروز به پایین‌ترین سطح ۱۱ هفته اخیر خود سقوط کرد.

به همین ترتیب، ارزش بازار بیت کوین نقطه عطف مهم دیگری را از دست داد و به زیر ۹۰۰ میلیارد دلار رسید. علاوه بر این، چیرگی این ارز بر بازار رمزنگاری نیز همچنان رو به کاهش است. معیار مقایسه ارزش بازار بیت کوین با سایر آلتکوین‌ها به زیر ۴۰ ٪ رسیده است. این کمترین رقم برای چیرگی بیت کوین از اواسط ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۹۷) تاکنون می‌باشد.

اگرچه برخی از فعالان و ناظران بازار رمزارز‌ها نسبت به پیامد‌های محیط زیستی آن‌ها از جمله بیتکوین ابراز نگرانی کرده اند، مارک کوبان- مدیرعامل باشگاه دالاس ماوریکز و میلیاردر مشهور آمریکایی- در پیامی توییتر‌ی نوشته است که ارز‌های دیجیتالی با وجود مصرف برق بالا به نفع محیط زیست در آینده خواهند بود و مجموع تحت مدیریت وی کماکان به پذیرش بیتکوین، اتریوم و دوج کوین به عنوان ابزار‌هایی مناسب و راحت برای انجام تراکنش‌های مالی لازم ادامه خواهد داد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید