برادر بابک خرمدین خودکشی کرد؟!

برادر بابک خرمدین خودکشی کرد؟!

پیگیری‌ها نشان از آن دارد که افشین بخاطر مسمومیت مشروبات الکلی به بیمارستان لقمان منتقل شده است و خودکشی از سوی پلیس تکذیب شد.

کد خبر : ۹۳۹۹۳
بازدید : ۲۰۵۴

بابک خرمدین

در ادامه انتشار اخبار تکان دهنده از خانواده خرمدین این بار شایعاتی پیرامون اقدام به خودکشی افشین خرمدین منتشر شد، اما در ادامه این موضوع تکذیب و گفته شد که او بر اثر سوء مصرف الکل در بیمارستان بستری شده و اقدام به خودکشی در کار نبوده است.

ابتدا صبح امروز سایت روزنامه فرهیختگان نوشت: "برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان بوده، بر اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکی احتمالا با هدف خودکشی، مصدوم گردیده و هم‌اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است. "

اما پس از آن سایت رکنا نوشت که "خودکشی برادر بابک خرمدین توسط پلیس تکذیب شده است. " بنا به نوشته رکنا افشین خرمدین که ساکن شهرک اکباتان است هم اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران در حال مداواست.

رکنا نوشت" پیگیری‌ها نشان از آن دارد که افشین بخاطر مسمومیت مشروبات الکلی به بیمارستان لقمان منتقل شده است و خودکشی از سوی پلیس تکذیب شد. "

گفته می‌شود افشین خرمدین در بیمارستان لقمان تهران بستری شده است. هنوز مقامات پلیسی و قضایی توضیحاتی در این رابطه نداده‌اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید