هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

با توجه به آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۸ خردادماه در نواحی شمالی کشور افزایش ابر همراه با رعد و برق و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۴۲۴۳
بازدید : ۱۴۸۲
فرادید | بر اساس هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز ۸ خردادماه در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات سمنان و طی روز یکشنبه در ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی و در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در شمال آذربایجان غربی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز چهارشنبه در ارتفاعات سمنان افزایش ابر همراه با رعد و برق و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا فردا در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و روز دوشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر، شمال شرق و اردیبل بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. طی این مدت در سایر مناطق کشور افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید؛ همچنین امروز و فردا وزش باد جنوبی در سواحل دریای خزر به‌ویژه در مناطق کوهستانی گیلان، غرب مازندران و اردبیل خواهیم داشت همچنین طی روز‌های دوشنبه وسه‌شنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید در خوزستان، ایلام و زابل رخ می‌دهد که خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد.

روز دوشنبه دریای خزر و طی روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه قسمت‌هایی از خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، در بعد ازظهر وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد ودر روز دوشنبه نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید