ادعای فائزه هاشمی علیه مهرعلیزاده

ادعای فائزه هاشمی علیه مهرعلیزاده

فائزه هاشمی معتقد است که مهرعلیزاده به دنبال گرفتن پست در دولت بعدی است تا رئیس جمهور شدن.

کد خبر : ۹۴۵۸۷
بازدید : ۳۲۲۱

فائزه هاشمی

فائزه هاشمی در گفت و گویی ادعا‌هایی درباره رفتار‌های انتخاباتی محسن مهرعلیزاده مطرح کرد.

فائزه هاشمی، از اعضای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به نامه مهرعلیزاده به نهاد اجماع‌ساز اصلاحات گفت: "این طور که من در اخبار دیدم مهرعلیزاده نامه‌ای به بهزاد نبوی یا به جبهه اصلاح‌طلبان ارسال نکرده است و به بیانی، اقدام او یک کارِ رسانه‌ای است.

من فکر می‌کنم اگر مهرعلیزاده در این قضیه جدی بود یا فکر می‌کرد آن‌ها می‌توانند در این قضیه جدی باشند و تغییر نظر دهند، بالاخره به آنجا می‌رفت و گفتگو می‌کرد و برنامه ارائه می‌داد، نه اینکه یک نامه رسانه‌ای منتشر کند و بعد بگوید من به بهزاد نبوی نامه نوشتم. "

محسن مهرعلیزاده پیشتر نامه‌ای خطاب به بهزاد نبوی برای ارائه‌های برنامه هایش در جبهه اصلاحات منتشر کرده بود.

فائزه هاشمی همچنین افزود: «به نظر می‌رسد مهرعلیزاده بیشتر به دنبال این بوده که یک کار رسانه‌ای انجام دهد تا اینکه بخواهد یک کار جدی در این قضیه داشته باشد؛ چون آقای مهرعلیزاده، احتمال نمی‌دهد که اصلاح‌طلبان در این زمینه وارد حمایت از وی شوند.»

هاشمی با بیان اینکه بعید می‌دانم کسی ارزیابی خوبی از مهرعلیزاده به عنوان یک مدیر قوی داشته باشد، تأکید کرد: "مهرعلیزاده در جا‌های مختلف بوده، در دوره آقای خاتمی در وزارت ورزش و رئیس منطقه آزاد کیش هم بود. حداقل در این دو بخش، عملکردی از او باقی نمانده که به عنوان یک مدیر قوی مورد ارزیابی قرار بگیرند. "

او همچنین مدعی شد: "به نظر من مهرعلیزاده کاندیدا می‌شود نه برای اینکه رئیس جمهور باشد، یعنی اکثر کاندیدا‌ها این گونه هستند یعنی کاندیدا می‌شوند تا بعدا بتوانند در دولت‌های بعدی مطرح باشند و پُستی به آن‌ها داده شود. من فکر می‌کنم آقای مهرعلیزاده چنین هدفی دارد تا اینکه واقعا بخواهد رئیس جمهور باشد. "
۰
نظرات بینندگان
  • عمیق بزن ارسالی در

    همین دو نفر هم نباید تایید صلاحیت میشدن.

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا مخصوصا مهرعلیزاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید