قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

امروز ۲۰ خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱۲.۶۵ درصد به ۳۷,۱۳۸ معادل ۸۹۳,۵۴۳,۵۸۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۶۷۵
بازدید : ۱۱۹۶
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین افزایشی شد. قیمت بیت کوین امروز ۲۰ خردادماه با ۱۲.۶۵ درصد افزایش به ۳۷,۱۳۸ معادل ۸۹۳,۵۴۳,۵۸۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۳.۰۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت کوین، با یک جهش به بالاترین حد خود در دو هفته گذشته رسید. قیمت بیت کوین از اصلاح افزایش یافت. داده‌های CoinDesk نشان می‌دهد که ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار در اوایل امروز به ۳۶ هزار میلیارد دلار رسیده است.

طبق تحلیل بلومبرگ، با افزایش ۶ درصدی قیمت در یک روز احتمال رسیدن به هدف ۴۰۰۰۰ دلار بیشتر از ۲۰۰۰۰ دلار است. مایک مک گلان استراتژیست بلومبرگ دیمروز در توئیتی اعلام کرده به زودی به زودی به ۴۰۰۰۰ دلار بازخواهد گشت. یکی از دلایل حرکت مثبت امروز، انتشار خبر استفاده کشور السالوادور از بیت کوین به طور قانونی بوده است.

این خبر مثبت بعد از اخبار زنجیره‌ای منفی در چند هفته گذشته و اظهارنظر‌های منفی درباره بیت کوین از جمله اظهارنظر ترامپ خون تازه‌ای در بازار جاری کرده است.

برخی تحلیل گران معتقدند احتمال افت بیشتر قیمت از این سطح وجود دارد، اما به گفته مک گلان احتمال افزایش قیمت تا ۴۰۰۰۰ دلار نسبت به احتمال افت تا ۲۰۰۰۰ دلار بیشتر است. روز چهارشنبه، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب، در سطح قیمت ۳۶,۵۴۲.۳ دلاری معامله می‌شود که در این روز ۱۳.۶۷ درصد رشد را تجربه کرده است. این بیشترین سود یک روزه بیت کوین از ۲۴ مه (۳ خرداد) است.

حرکت روبه بالای بیت کوین ارزش بازاری آن را به ۶۸۴.۷۸ میلیارد دلار رساند، که معادل ۴۳.۰۹ درصد از سرمایه کل بازار رمزارز‌ها می‌باشد. رکورد تاریخی حجم بازار بیت کوین در ۱,۱۸۴.۹ میلیارد دلار ثبت شده است. در بیست و چهار ساعت گذشته بیت کوین در محدوده ۳۲,۴۲۸.۶ دلار تا ۳۶,۶۳۹.۵ دلار معامله شده است.

طی هفت روز گذشته، بیت کوین با یک افت ۶.۷۶ درصدی مواجه شد. حجم معاملات بیست و چهار ساعت بیت کوین برابر با ۵۰.۱ میلیارد دلار است و ۳۸.۹۹ درصد از کل حجم بازار را به خود اختصاص داده است. در طی ۷ روز گذشته در محدوده قیمت ۳۱,۱۵۸ دلار تا ۳۹,۴۶۲ دلار معامله شده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید