قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

قیمتبیت کوین امروز ۲۴ خردادماه با ۹.۸۱ درصد افزایش نرخ به ۳۹,۰۰۲ دلار معادل ۹۳۲,۱۱۹,۷۲۶ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۸۰۲
بازدید : ۲۹۴۳
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به کانال ۳۹ هزار دلار بازگشت. امروز ۲۴ خردادماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۹.۸۱ درصد به ۳۹,۰۰۲ دلار معادل ۹۳۲,۱۱۹,۷۲۶ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲۹.۷۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۳۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۰.۷۹ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۹.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیتکوین پس از توییت ایلان ماسک بار دیگر افزایشی شد. ایلان ماسک که پیشتر با اعلام خبر توقف پذیرش بیتکوین توسط تسلا به دلیل نگرانی‌های محیط زیستی باعث آغاز ریزش بزرگ و گسترده بازار ارز‌های دیجیتالی شد، این بار در توییتی مجددا از بیتکوین حمایت کرده است!

وی با اشاره به اینکه تسلا تنها ۱۰ درصد بیتکوین در اختیار خود را با هدف اثبات نقدشوندگی این رمزارز به فروش رسانده، از پذیرش مجدد استفاده از بیتکوین در تراکنش‌های تسلا در صورت استفاده از انرژی‌های پاک برای استخراج آن خبر داده است.

طبق گفته Ark Investments، بیش از ۷۰ درصد استخراج کنندگان بیت کوین در حال حاضر از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌شوند، اما برآورد‌ها می‌توانند بسیار متفاوت باشند. انتظار می‌رود سرکوب مداوم صنعت استخراج رمزنگاری در چین، انتقال بیت کوین به قدرت سبز را تسریع کند.

همچنین اولین ارتقا استخراج کننده بیت کوین طی چهار سال اخیر در سراسر جهان تأیید شده است. این یک اتفاق نظر بین ذینفعان نادر است و کارشناسان رمزنگاری به CNBC می‌گویند که معاملات بسیار مهمی برای محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان است.

این اتفاق کم نظیر برای بروز رسانی انجام شده است که به آن بروزرسانی Taproot گفته می‌شود (تپروت Taproot، بروز رسانی‌های زیادی بر روی شبکه‌ی بیت کوین انجام شده‌است که تپروت مهم‌ترین آن به‌شمار می‌رود.

ایجاد هرگونه تغییری در شبکه‌ی بیت کوین دشوار است، زیرا نهاد واسطی برای تصمیم‌گیری در این زمینه وجود ندارد و مشترکان شبکه باید در مورد آن به توافق برسند؛ بنابراین پشتیبانی از تپ روت نشان می‌دهد که این به روز رسانی مسئله‌ی بسیار مهمی است.

تپ روت یک سافت فورک است که منجر به بهبود عملکرد بیت کوین و توسعه‌ی بازار آن می‌شود و چشم‌انداز روشنی را برای آن به ارمغان میاورد.) و قرار است در ماه نوامبر (آذر) اعمال شود.

هنگامی که این کار انجام شود، به معنای حفظ حریم خصوصی و کارآیی بیشتر معاملات است - و مهمتر از همه، قفل پتانسیل برای قرارداد‌های هوشمند، یکی از ویژگی‌های اصلی فناوری بلاکچین آن است که واسطه‌ها را از پیچیده‌ترین معاملات نیز حذف می‌کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید