کنایه واعظی به زاکانی و جلیلی

کنایه واعظی به زاکانی و جلیلی

:‌ای کاش نامزد‌هایی که در این مدت این همه علیه دولت حرف زدند و دستاورد‌های ملت را نادیده گرفتند، در رقابت می‌ماندند و انصراف نمی‌دادند تا وزن خودشان معلوم شود و می‌دیدند که از ۶۰ میلیون رای دهنده، چه تعداد به آنان رای می‌دادند.

کد خبر : ۹۴۹۶۸
بازدید : ۷۲۱۰

محمود واعظی

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: مردم دیر یا زود متوجه می‌شوند دولت در این شرایط سخت جنگ اقتصادی تا چه اندازه تلاش کرده است.

محمود واعظی درباره علت عدم استفاده دولت از فرصت ۸ دقیقه‌ای صدا و سیما برای دفاع از عملکرد خود، گفت: کمیته‌ای که به آن نامه نوشته شد، موضوع را بررسی کرد، فقط سه موضوع را انتخاب کرده و ۸ دقیقه برای پاسخگویی آن‌هم به شکل ضبط شده به دولت وقت داد.

وی افزود: بعد از مناظره اول، دو مناظره دیگر برگزار شد و نامزد‌ها در این مناظرات هم حرف‌های نادرست دیگری گفتند و سیاه نمایی کردند؛ انگار دولت هیچ توفیقی نداشته است.

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: به نظر می‌رسد این نامزد‌ها در ارتباط با جنگ اقتصادی از فشار‌هایی که آمریکا به کشور آورده بود، عبور کرده بودند و به جای اینکه به رفتار نامناسب ترامپ واکنش نشان بدهند و به او توهین کنند، به دولت توهین کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم قضاوت را بر عهده مردم بگذاریم چرا که بهترین قاضی خود مردم هستند؛ این‌طور نیست که به هر دلیلی صدا و سیما و رسانه‌ها امروز مصلحت می‌دانند دستاورد‌های دولت که از نظر ما دستاورد‌های ملت است را نادیده بگیرند و ما هم بخواهیم به این شکل دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت دستاورد‌های ملت است، اظهار کرد: اگر در بخش کشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش و آموزش عالی توفیقاتی داشته‌ایم، باید از کشاورزان، کارگران، معلمان و اساتید تشکر کنیم.

وی ادامه داد: بهتر دیدیم زمان کمی بگذرد و گرد و غبار انتخابات فروکش کند. به هر حال حقایق خود را نشان می‌دهد و مردم دیر یا زود متوجه می‌شوند دولت در این شرایط سخت جنگ اقتصادی که همه بازار‌های دنیا روی ما بسته بود و برای تامین معیشت مردم، نه می‌توانستیم کالا بفروشیم و نه ارز لازم را تامین کنیم، چقدر تلاش کرده است.

وی ادامه داد: ما دیدیم برخی از نامزد‌ها مسائل منفی مطرح کردند و قول‌های عجیب و غریبی دادند که معلوم نیست چگونه می‌خواهند این قول‌ها و وعده‌ها را اجرایی کنند. ما که در سال ۹۶ یک دهم این قول‌ها را ندادیم، امروز به ما می‌گویند وعده‌ها انجام نشده است حالا می‌بینیم این نامزد‌ها در تمام سخنرانی‌ها و مناظره‌ها مدام به مردم قول می‌دهند و معلوم نیست چگونه این وعده‌ها را اجرا خواهند کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه نباید حرف‌های مایوس کننده بزنیم، گفت: باید مردم را برای مشارکت دعوت کنیم تا پای صندوق‌های رای حضور یافته و رای بدهند و امیدواریم مردم روز جمعه حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی افزود:‌ای کاش نامزد‌هایی که در این مدت این همه علیه دولت حرف زدند و دستاورد‌های ملت را نادیده گرفتند، در رقابت می‌ماندند و انصراف نمی‌دادند تا وزن خودشان معلوم شود و می‌دیدند که از ۶۰ میلیون رای دهنده، چه تعداد به آنان رای می‌دادند.

در دو روز گذشته محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی سه نامزد از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند که علیرضا زاکانی و سعید جلیلی از جمله نامزد‌هایی بودند که انتقاداتی تند نسبت به عملکرد دولت داشتند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید