قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ خردادماه با ۱.۷۰ درصد کاهش نرخ به ۳۵,۵۴۱ دلار معادل ۸۴۸,۷۱۱,۹۶۰ تومان رسیده است.

کد خبر : ۹۵۰۳۰
بازدید : ۳۵۳۳
fیت کوین
فرادید | روند کاهش قیمت بیت کوین، همچنان ادامه دارد. امروز ۳۰ خردادماه، قیمت بیت کوین باثبت کاهش ۱.۷۰ درصد به ۳۵,۵۴۱ دلار معادل ۸۴۸,۷۱۱,۹۶۰ تومان رسیده است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۵.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

برخی از تحلیلگران نسبت به ریزش بیتکوین تا سطح ۲۰ هزار دلار و کمتر هشدار داده اند. بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶ ٪ از سرمایه بازار خود را از دست داده است، زیرا قیمت ارز‌های دیجیتال برتر مانند بیت کوین، ریپل و دفینیتی بیش از ۵ ٪ سقوط کرد.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین ۶.۱ ٪ افت داشته است و در حال حاضر در محدوده ۳۵۵۴۱ دلار معامله می‌شود. این تقریباً نیمی از بالاترین قیمت آن یعنی ۶۴.۸ هزار دلار است که در اواسط آوریل (فروردین) سال جاری ثبت شده است.

شماری از تحلیلگران بازار ارز‌های دیجیتالی با بررسی نمودار‌های چند وقت اخیر بیتکوین نتیجه گرفته اند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل گیری است. الگوی صلیب مرگ زمانی تشکیل می‌شود که میانگین کوتاه مدت (۵۰ روزه) میانگین بلندمدت (۲۰۰ روزه) را رو به پایین قطع کند.
تغییرات قیمتی بیتکوین از آنجا اهمیت دارد که در حال حاضر چشم معامله گران سایر ارز‌های دیجیتالی برای تعیین مسیر آتی به بیتکوین دوخته شده است.

هفته کاری گذشته تاحدودی برای بیت کوین به خوبی پیش می‌رفت تا جاییکه موفق شد از تراز ۴۰۰۰۰ دلار عبور کند. گاو‌ها توانستند این دارایی را به بالاترین قیمت ۳ هفته اخیر آن در حدود ۴۱۴۰۰ دلار برسانند، اما نتوانستند این حرکت را ادامه دهند.

درست برعکس، در روز‌های بعدی BTC به تدریج با کاهش ارزش خود مواجه شد. در نتیجه این تغییرات، ارز رمزنگاری شده اول بازار در ابتدا به زیر ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و همچنان به ریزش ادامه داد. خرس‌ها پس از سقوط قیمت تا ۳۷۰۰۰ دلار، فشار خود را حفظ کرده و بیت کوین را به زیر ۳۵۰۰۰ دلار کشاندند.
این پایین‌ترین قیمت این دارایی از یکشنبه گذشته تاکنون بود. با این اتفاق، بار دیگر این روایت تأیید شد که اخیراً بیت کوین در روز‌های آخر هفته عملکرد خوبی نداشته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید