ویدئو/ توضیحات اژه‌ای درباره تکلیف ریاست قوه قضائیه

ویدئو/ توضیحات اژه‌ای درباره تکلیف ریاست قوه قضائیه

نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه دقایقی پیش آغاز شد.

کد خبر : ۹۵۰۵۸
بازدید : ۳۹۸۹

محسن اژه ای

محسنی اژه‌ای در این نشست خبری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: «انتخابات ریاست جمهوری امسال یک تفاوتی با سال‌های گذشته داشت، آن هم این بود که ریاست قوه قضائیه یکی از نامزد‌های انتخاباتی بود و تبعا بخشی از زمانشان را صرف فعالیت‌های انتخاباتی می‌کردند، اما تدبیری اندیشیده شد که در زمینه برنامه‌های هفته قوه قضائیه و کار‌های قوه کوچک‌ترین خللی ایجاد نشود.

همچنین تمهیداتی شد که کوچکترین شائبه‌ای به وجود نیاید و الحمدلله توانستیم هم جلوی شائبه‌ها را بگیریم و هم اینکه خللی در کار‌ها صورت نگیرد.»


معاون اول قوه قضائیه درباره تکلیف ریاست قوه قضائیه پس از پیروزی رئیسی در انتخاباتگفت: «مردم آقای رئیسی را با رای معناداری انتخاب کردند و ایشان باید تمهیداتی را برای دولت آینده داشته باشند و برای قوه قضائیه هم تا زمانی که هستند مسئولیت‌ها را ادامه بدهند.»

او افزود: "رهبرمعظم انقلاب در زمان مناسب ریاست بعدی قوه قضائیه تعیین خواهند کرد. " معاون اول قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص گمانه زنی‌ها درباره انتخابش به عنوان ریاست قوه قصاییه، اظهار کرد: این حرف‌ها شایعه است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید