هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۶ تیرماه برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۵۳۳۲
بازدید : ۳۰۴۶
فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۶ تیرماه و در طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.

در این مدت برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین سه روز آینده نیز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و از فردا (۷ تیر) با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه‌بر استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی نیز ابرناکی گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

به گزارش فرادید؛ چهارشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما دور از انتظار نخواهد بود و از امروز تا اواسط هفته جاری شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

از چهارشنبه تا اواخر هفته جاری در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش پیدا می‌کند و در منطقه زابل وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید