لیستی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران

لیستی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران

اگر دنبال یک رستوران می‌گردید که علاوه بر لوکس بودن فضایی دنج و آرامش‌بخش داشته باشد باید به سراغ رستوران دیوان بیایید، این رستوران به خاطر نقاشی‌های مینیاتوری که روی دیوارهایش نصب شده فضای بسیار آرامش‌بخشی دارد.

کد خبر : ۹۵۵۲۰
بازدید : ۵۹۴۸

رستوران گردی در تهران دیگر به یک تفریح میان خانواده‌ها و به خصوص جوان‌تر‌ها تبدیل شده است. دیگر هدف از رستوران رفتن تنها سیر شدن شکممان نیست و به همین دلیل است که جز کیفیت غذا موارد دیگری هم در انتخاب یک رستوران اهمیت پیدا کرده‌اند.

به دنبال همین تغییر و تحول و اضافه شدن شاخه جدید رستوران گردی به صنعت گردشگری روز به روز تعداد رستوران‌های لوکس با دکوراسیون حرفه‌ای و خاص بالاتر می‌رود. البته که قیمت‌ها هم به نسبت لوکس بودن رستوران‌ها بالاتر می‌رود. با این حساب لیستی که در ادامه برایتان آماده کرده‌ایم شاید در مواقع خاص انتخاب شما برای ساختن یک روز متفاوت باشند.

تعداد رستوران‌های خوب در پایتخت کم نیست؛ اما تنها تعداد کمی از آن‌ها بسیار گران و به اصطلاح لاکچری هستند و حالا با رونق رستوران گردی در میان جوانان و خانواده‌ها چند سالی است که تعداد رستوران‌های لوکس در تهرآن‌هم رو به افزایش است.
رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم اکثراً جز اولین رستوران‌های لوکس تهران هستند البته که چند رستوران تازه تأسیس هم در لیست زیر وجود دارد. تمام این رستوران‌ها از نظر کیفیت ارائه خدمات در بالاترین درجه قرار دارند پس شک نکنید که انتخاب هرکدام مساوی با ساختن یک روز فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

قبل از معرفی رستوران‌ها بد نیست این نکته را هم بار دیگر یادآوری کنیم، رستوران‌های لوکس تهران از نظر قیمت بسیار بالاتر از رستوران‌های دیگر هستند و معمولاً تمامی آن‌ها مشتریان ثابت خودشان را دارند. با این حساب نمی‌توان گفت که می‌توانند انتخاب همیشگی خیلی از ما باشند، اما بی‌شک انتخابشان برای یک روز خاص در سال و یا برای برنامه‌ریزی یک مراسم مهم حس خوب و به یادماندنی در خاطرتان ثبت خواهد کرد.

در این رستوران‌ها همه‌چیز از نام رستوران گرفته تا نام غذاها، دکوراسیون داخلی، نحوه پذیرایی و سرو غذا و البته قیمت‌ها خاص هستند! وقتی تصمیم می‌گیرید به هر دلیلی یکی از رستوران‌های لوکس در تهران را انتخاب کنید باید از قبل خودتان را برای پرداخت هزینه‌های بالای غذا‌ها و هزینه‌های اضافی که بابت خدمات ویژه از شما دریافت می‌شود هم باشید.
رستوران گردان

رستوران گردان برج میلاد

اجازه دهید معرفی رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت تهران را با یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌های این شهر یعنی رستوران گردان برج میلاد شروع کنیم. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران است که به دلیل دید ۳۶۰ درجه‌ای که دارد حسابی معروف شده و تقریبا اکثر پایتخت‌نشینان آن را می‌شناسند.
احتمالاً شما هم تعریفش را شنیده‌اید. می‌توانید تصور کنید که غذا خوردن در آخرین طبقه از بلندترین برج ایران در حالی که تمام شهر زیر پاهایتان است و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از تهران دارید تا چه اندازه لذت‌بخش است؟ شما در این رستوران گردان حدود ۲۷۶ متر از سطح زمین بالاتر هستید و حس غذا خوردن و هیجان را هم زمان تجربه خواهید کرد.
رستوران گردان برج میلاد از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران است که معمولاً برای برگزاری مراسم‌های خاص انتخاب می‌شود. قیمت‌ها طبیعتاً در چنین فضایی بالاست پس قبل از سفارش غذا فکر پرداخت هزینه‌ها هم باشید.
اگر به رستوران گردان برج میلاد آمدید در کنار هر غذایی که سفارش می‌دهید میگو سوخاری یا میگو کرانچی را هم سفارش داده و طعم بی‌نظیر این غذا در رستوران گردان میلاد را از دست ندهید.
آدرس: اتوبان همت، برج میلاد تهران، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

رستوران عالی قاپو تهران

اگر می‌خواهید در میان رستوران‌های لوکس تهران به سراغ یکی از قدیمی‌ترین‌ها بروید پیشنهاد ما رستوران عالی قاپو تهران است. رستوران عالی قاپو یکی از آن رستوران‌های لوکس و البته قدیمی با دکوراسیونی کاملاً سنتی است که حال و هوای نوستالژیکش شما را برای چند ساعت به تهران قدیم می‌برد.
این رستوران روز و ساعت خلوت به خود نمی‌بیند و تقریباً در تمام طول هفته شلوغ و پر رفت‌وآمد است به همین دلیل اگر قصد دارید میهمان این رستوران باشید باید از قبل برای رزرو میز اقدام کنید؛ و از همه مهم‌تر که هر شب از ساعت ۹ به بعد در داخل رستوران پخش موسیقی زنده هم برقرار است.

چیزی که رستوران عالی قاپو را در نظر مشتریان جدید و یا چند ساله‌اش خاص‌تر کرده دکوراسیون آن نیست بلکه کیفیت بالای غذا و ارائه خدمات در این رستوران است. تمام پرسنل این رستوران برای انجام کار و برخورد با مشتری آموزش حرفه‌ای دیده و با وجود شلوغی مدیریت بسیار خوبی در پاسخگویی به شما دارند.
نگران آماده شدن سفارش‌هایتان هم نباشید، غذا‌ها در رستوران عالی قاپو در حداقل زمان ممکن آماده و سرو می‌شوند. راستی در رستوران عالی قاپو امکان برگزاری مراسم هم وجود دارد. البته که لازمه این کار هماهنگی قبلی با مدیریت مجموعه است. گاهی برای رزرو یک مراسم در این رستوران نیاز است که از حداقل یک ماه قبل دست‌به‌کار شوید.

آدرس: ونک، ابتدای خیابان گاندی، رستوران سنتی عالی قاپو
رستوران دیوان

رستوران دیوان تهران

سومین رستوران لوکس و مطرح پایتخت رستوران دیوان است، تلفیق دو سبک مدرن و سنتی در این رستوران باعث شده تا فضای آن با هر سبک و سلیقه‌ای همخوانی داشته باشد. علاوه بر این سرو غذا‌های باکیفیت و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان سال‌هاست که نام رستوران دیوان را در اولین ردیف رستوران‌های معروف خیابان فرشته قرار داده است.
اگر دنبال یک رستوران می‌گردید که علاوه بر لوکس بودن فضایی دنج و آرامش‌بخش داشته باشد باید به سراغ رستوران دیوان بیایید، این رستوران به خاطر نقاشی‌های مینیاتوری که روی دیوارهایش نصب شده فضای بسیار آرامش‌بخشی دارد.

قیمت غذا‌ها در رستوران دیوان از چیزی که حدس می‌زنید بالاتر است و منو آن‌هم به غذا‌های اصیل و محلی ایرانی ختم می‌شود. پس اگر طالب غذا‌هایی جز این موارد هستید دیوان انتخاب مناسبی برای شما نیست.
آدرس: خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر، رستوران دیوان

رستوران ایوان برج میلاد

اگر در میان رستوران‌های لوکس پایتخت به دنبال رستوران فضای باز می‌گردید باید بگوییم که رستوران ایوان برج میلاد بهترین انتخاب است. این بخش از رستوران گردان برج میلاد که تحت عنوان رستوران ایوان شناخته می‌شود چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر تهران را در برابر چشمانتان به تصویر می‌کشد.
البته فضای این بخش از رستوران قدری محدود است و برای استفاده از آن باید از قبل میز موردنظرتان را رزرو کرده باشید. این رستوران با منو منوی کاملاً ایرانی برای ناهار و شام، صبحانه‌ی ایرانی و فرنگی و اجزای موسیقی زنده پذیرای مشتریان است.
آدرس: تهران، برج میلاد، جنب مهمان‌سرا، رستوران ایوان (رستوران سنتی سابق)

رستوران مانسون

اگر تمایل دارید علاوه بر اینکه به یک رستوران لوکس می‌روید از یک گردشگری غذایی در آسیای شرقی هم بهره‌مند شوید پیشنهاد ما رستوران مانسون شعبه گاندی است. با ورود به رستوران مانسون انگار پا به آسیای شرقی گذاشته‌اید. با این حساب اینجا بهشت سوشی خورهاست.
اگر سوشی دوست دارید در رستوران مانسون می‌توانید یکی از بهترین سوشی‌های پایتخت را امتحان کنید. دراگون سوشی یکی از معروف‌ترین سوشی‌ها در رستوران مانسون است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً امتحانش کنید. علاوه بر این منو این رستوران با غذا‌هایی از آسیای شرقی پر شده است و فضای تاریک و دکوراسیون سفید و مشکی آن حس حضور در یکی از کشور‌های آسیای شرقی را به شما القا می‌کند.

آدرس: خیابان گاندی جنوبی، نبش چهارم گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف، واحد ۸، رستوران مانسون

رستوران آنتروکوت تهران

از غذا‌های ایرانی و آسیای شرقی که بگذریم گذرمان به رستوران آنتروکوت تهران می‌افتد، یک رستوران لوکس با منویی از انواع غذا‌های فرنگی که با بالاترین درجه کیفیت طبخ می‌شوند. پس اگر هوس یک غذای فرنگی با کیفیت بالا کرده‌اید و دکوراسیون فضای داخلی رستوران برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد باید به سراغ رستوران آنتروکوت بروید.
اینجا در حقیقت یک رستوران فرانسوی است که مشتریانش آن را با استیک‌های لذیذ و خوشمزه می‌شناسند. دکوراسیون داخلی آنتروکوت با نوای آرام موسیقی فرانسوی همخوانی خوبی پیدا کرده و حس آرامش زیادی را حین غذا خوردن به شما منتقل می‌کند.

آدرس: اتوبان کردستان، خیابان شیراز جنوبی، نبش کوچه ژاله پلاک ۱، رستوران آنتروکوت
رستوران لئون

رستوران لئون

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس تهران که در ردیف رستوران‌های معروف خیابان فرشته قرار می‌گیرد رستوران لئون است. البته این رستوران جز شعبه ۳ شعبه دیگر هم در تهران دارد. لئون از قدمی‌ترین رستوران‌های تهران است و شعبه اول آن با بیش از ۵۰ سال قدمت جز باسابقه‌ترین‌ها در حوزه رستوران‌داری است.

اما شعبه سام سنتر از باقی شعب لئون لوکس‌تر است به همین دلیل تصمیم گرفتیم این شعبه از لئون را در این مقاله به شما معرفی کنیم. اگر دنبال برنامه‌ریزی روز خاصی در زندگی‌تان هستید بهتر است از بین ۴ شعبه رستوران لئون برای رزرو میز در شعبه سام سنتر خیابان فرشته اقدام کنید.
خیالتان هم بابت تنوع غذایی در رستوران لئون راحت باشد، اینجا یکی از متنوع‌ترین منو‌های غذایی را در میان رستوران‌های لوکس تهران دارد که تقریبا برای هر سلیقه‌ای چند پیشنهاد خوب ارائه می‌کند. در لئون می‌توانید انواع غذا‌های فرنگی و انواع فست فود را سفارش دهید.
ناگفته نماند که قیمت غذا‌ها در رستوران لئون هم صرفاً به دلیل لوکس بودن فضای این رستوران کمی بالاتر از حد انتظار است.

آدرس: ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، رستوران لئون
منبع: خبرگزاری الف
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید