آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

براساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۲ تیرماه ۱۱۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۵۵۸۷
بازدید : ۴۵۲۶
فرادید | امروز ۱۲ تیرماه، وزارت بهداشت بر اساس گزارش‌های روزانه، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۱۱ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۶۲۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۲۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۳ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۸۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۹۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۷۳ شهر در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۳۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۸۷۱ هزار و ۲۶۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۷۰۷ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۳۷ هزار و ۵۴۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۳ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۶۹۰ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد هشت هزار و ۴۹۵ نفری در یک روز به تعداد سه میلیون و ۹۸۰ هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۸۷۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۱ هزار و ۱۶۱ نفر (۳۲۲ نفر)

۲. برزیل ۵۲۲ هزار و ۶۸ نفر (هزار و ۸۷۹ نفر)

۳. هند ۴۰۱ هزار و ۶۸ نفر (۷۹۷ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۳ هزار و ۲۴۸ نفر (۲۰۱ نفر)

۵. پرو ۱۹۲ هزار و ۹۰۲ نفر (۲۱۵ نفر)

۶. روسیه ۱۳۵ هزار و ۵۶۵ نفر (۶۷۹ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۱۸۹ نفر (۲۷ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۶۱۵ نفر (۲۸ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۱۳۵ نفر (۲۴ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۱۰۷ هزار و ۷۲۳ نفر (۵۸۶ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید