هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۴ تیرماه با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر، کاهش نسبی دما همراه با بارش پراکنده در این نواحی رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۵۶۵۸
بازدید : ۲۵۰۵
فرادید | با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران از امروز ۱۴ تیرماه و طی پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی آرام و آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رخ خواهد و امروز شدت ناپایداری‌های همرفتی در این مناطق بیشتر است.

به گزارش فرادید؛ از فردا تا جمعه با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر، کاهش نسبی دما همراه با بارش پراکنده در این نواحی رخ خواهد داد همچنین فردا تا پنجشنبه در نیمه جنوبی کشور افزایش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

از چهارشنبه تا جمعه در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در دو روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و سه شنبه تا جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۱ سانتیگراد و طی روز چهارشنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد بیشترین و رشت با دمای بیشینه دمای ۳۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد کمترین دمای هوا را در میان مراکز استان‌های کشور به خود اختصاص داده‌اند.
هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید