آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۱ تیرماه ۱۸۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۵۹۱۶
بازدید : ۳۰۰۲
فرادید | وزارت بهداشت امروز ۲۱ تیرماه، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۸۲ نفر اعلام کرد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۴۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۸۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۸۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۷۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۴۱ هزار و ۵۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۷۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۴ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۵۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۱۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۲۵۷ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۷۰ هزار و ۵۴۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۷ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۶۴۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد شش هزار و ۳۵۸ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۴۸ هزار و ۱۳۹ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۱ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۴۳ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۲ هزار و ۸۴۵ نفر (۲۷ نفر)

۲. برزیل ۵۳۳ هزار و ۵۹۷ نفر (۵۹۷ نفر)

۳. هند ۴۰۸ هزار و ۷۹۲ نفر (۷۲۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۴ هزار و ۹۰۷ نفر (۲۳۲ نفر)

۵. پرو ۱۹۴ هزار و ۲۴۹ نفر (۱۶۵ نفر)

۶. روسیه ۱۴۳ هزار و ۱۰ نفر (۷۴۹ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۴۲۵ نفر (۲۶ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۷۷۵ نفر (۱۰ نفر)

۹. کلمبیا ۱۱۲ هزار و ۸۲۶ نفر (۵۲۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید