قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

هر اونس طلای جهانی امروز ۲۶ تیرماه، تا لحظه تنظیم گزارش با ۰.۰۳ درصد کاهش نرخ به قیمت ۱۸۱۲ دلار و ۱۶۹ سنت معامله شد.

کد خبر : ۹۶۰۲۳
بازدید : ۱۷۳۶
فرادید | طلا با کاهش نرخ رو به رو شد. امروز ۲۶ تیرماه، قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ۰.۰۳ درصد کاهش به ۱۸۱۲ دلار و ۱۶۹ سنت رسید.

قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار کاهش یافت. این هفته جروم پاول رئیس صندوق فدرال بار دیگر تأکید کرد که افزایش تورم موقتاً خواهد بود و بانک مرکزی آمریکا به حمایت از اقتصاد خود ادامه می‌دهد، که قیمت طلا را در روز پنجشنبه به بالاترین سطح یک ماهه رساند.

استفن اینز تحلیلگر بازار طلا در موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: «تقویت دلار سبب تضعیف نسبی قیمت طلا شده است.»، اما به گفته اینز پایین بودن نرخ بهره و این واقعیت که برخی در بازار فکر می‌کنند فدرال رزرو به دنبال افزایش نرخ بهره در کوتاه مدت نیست سبب شده تا طلا از یک حمایت فنی برخوردار شود.

به گزارش فرادید؛ وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد اونس طلا ممکن است مقاومت در سطح ۱۸۳۳ دلار را امتحان کند و اگر این قیمت شکسته شود، راه برای صعود به سمت ۱۸۵۳ دلار هموار می‌شود.

کارستن فریچ، تحلیلگر Commerzbank، گفت ما دوباره در آستانه بازگش به ۱۸۲۰ دلار هستیم. همچنین شاهد کمبود علاقه خرید از سرمایه گذاران ETF هستیم. امروز، بازده اوراق قرضه اندکی افزایش یافته و دلار نسبتاً ثابت است. با این حال، این دیدگاه که فدرال رزرو واکنشی در برابر افزایش شدید تورم نشان نخواهد داد، کمک میکند تا طلا در بالای ۱۸۰۰ دلار باقی بماند.

وینسنت کراوات، مدیر فروش سیلور بولیون گفت اگر طلا هفته را بالای ۱۸۰۰ دلار ببندد، در کوتاه مدت کاتالیزور صعودی طلا خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، دلار که پس از اظهارات پاول روز چهارشنبه از اوج اخیرش عقب نشینی کرده بود، در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا ۰.۱ درصد رشد کرد و مانع از صعود طلا شد.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید