آغاز قرنطینه یک هفته‌ای جاده‌های شرق تهران

آغاز قرنطینه یک هفته‌ای جاده‌های شرق تهران

در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد، محدودیت‌ها برای تردد در محور‌های شرق استان تهران توسط پلیس اعمال می‌شود.

کد خبر : ۹۶۱۵۰
بازدید : ۱۷۴۹

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تردد خودرو‌های غیربومی در محور‌های موصلاتی شرق استان تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا دوشنبه ۴ مرداد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد، محدودیت‌ها برای تردد در محور‌های شرق استان تهران توسط پلیس اعمال می‌شود.

وی گفت: در اجرای این طرح مقرر شده تا تمامی خودرو‌های با پلاک استان تهران که قصد خروج از استان دارند اعمال قانون شده و به نقطه مبداء عودت داده شوند. وی افزود: علاوه بر این، عبور خودرو‌های با پلاک غیربومی نیز در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی شده و به سمت مبداء بازگردانده می‌شوند.

عزیزی افزود: پلیس شرق استان تهران در ۵ محور چرمشهر - ورامین، گرمسار - شریف‌آباد پاکدشت، دماوند - فیروزکوه، فیروزکوه - دماوند و آبعلی به سمت جاده هراز مستقر شده از ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

وی گفت: مبلغ جریمه برای خودرو‌های متخلف در این طرح یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همکاری شهروندان در طرح‌های قبل ستاد ملی کرونا اظهار داشت: هر چند که پلیس تلاش دارند تا با تذکر و ارشاد، از ورود و خروج خورو‌های غیربومی و بومی به استان تهران جلوگیری کند، ولی در صورت تمکین نکردن رانندگان، با آنان برخورد قانونی کرده و آنان را به مبداء باز می‌گردانند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: کلیه مجوز‌های تردد صادره شده دارای تاریخ، در اجرای این طرح فاقد اعتبار بوده و مقرر شده تا هیچ مجوز جدیدی برای خودرو‌ها صادر نشود. فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید