قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۵

امروز ۵ مردادماه قیمت بیت کوین با ۳.۶۴ درصد کاهش نرخ به ۳۶,۹۸۷ دلار معادل ۹۱۶,۵۸۴,۴۵۳ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۴۴۲
بازدید : ۱۳۰۵
فرادید | بیت کوین دوباره با افت قیمت مواجه شد. امروز ۵ مردادماده قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۳.۶۴ درصد به ۳۶,۹۸۷ دلار معادل ۹۱۶,۵۸۴,۴۵۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۲.۸۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ طبق نموداری که بلومبرگ به اشتراک گذاشت، پس از اینکه بیت کوین از ناحیه ۲۹,۰۰۰ دلار به بالای مرز ۳۰,۰۰۰ دلاری سریع بازیابی شد، تسلط گاو‌ها بر قیمت بیت کوین بیشتر شده است.

درحال حاضر گاو‌ها موفق شدند تا قیمت بیت کوین را به بالاتر از ناحیه ۳۶,۵۰۰ دلار افزایش دهند و سپس بیت کوین به سطح قیمت ۳۹۸۵۰ دلاری رسید، که بالاترین قیمت در یک ماه و نیم گذشته است.

علیرغم کاهش قیمت بیت کوین تا لحظه تنظیم گزارش، به گفته تیم تحلیلی بلومبرگ، روند صعودی اخیر بیت کوین در طی یک الگوی کف دوقلو به وقوع پیوسته است و طی این روند بیت کوین می‌تواند تا سطح ۴۴۰۰۰ دلاری نیز افزایش یابد.

طبق بیانیه تحلیلگران، مقاومت بعدی در محدوده ۴۱۰۰۰ دلار است.

لازم به ذکر است پس از چندین شرکت بزرگ نظیر تسلا و مایکروسافت، حالا شرکت آمازون به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خرده فروشی اینترنتی دنیا به تدریج در حال پذیرش ارز‌های دیجیتالی است و برخی از گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد که تا پایان امسال این شرکت به طور رسمی پذیرش بیتکوین را آغاز خواهد کرد.
از طرف دیگر آگهی اخیر این شرکت برای استخدام چندین متخصص حوزه ارز‌های دیجیتالی، باعث افزایش بیش از پیش این گمانه زنی‌ها شده است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید