قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

هر اونس طلا، امروز ۱۴ مردادماه تا لحظه تنظیم گزارش با افت ناچیز به قیمت ۱۸۱۱ دلار و ۲۰ سنت معامله شد.

کد خبر : ۹۶۸۰۲
بازدید : ۲۰۴۲
فرادید | طلا علیرغم کاهش قیمت همچنان در کانال ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. امروز ۱۴ مردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت کاهش ۰.۰۳ درصد به ۱۸۱۱ دلار و ۲۰ سنت رسید.

به گفته جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار آسیا و اقیانوسیه در OANDA، طلا در حالت انتظار و تماشاست. قیمت طلا همچنان یکپارچه، اما از نظر ساختاری مثبت است و من معتقدم که این امر به پیشرفت‌های بیشتر در آینده اشاره می‌کند. میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه نشان می‌دهد که شکست در راه است و داده‌های روز جمعه ایالات متحده کاتالیزور آن خواهد بود. "

میشل بومان، از مقامات بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه گفت: بازار کار اندکی زمان می‌برد تا از تبعات همه گیری ویروس کرونا بهبود پیدا کند و کار‌های بیشتری لازم است انجام شود تا اقتصاد به بهبودی کامل بازگردد. ماری دالی، رییس بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو نظرات مشابهی را ابراز کرد.

به گزارش فرادید؛ همچنین دلار در پایین‌ترین سطح اخیر در برابر سایر ارز‌ها قرار گرفت. اظهارات هفته گذشته جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، باعث افزایش بیش از ۱ درصدی طلا شد. در حالی که دلار به پایین‌ترین سطح خود در یک ماه گذشته رسید.

نیکلاس فراپل، مدیر ABC گفت قیمت طلا بسیار بالاتر از سطح پشتیبانی فنی میان مدت است. طلا می‌تواند در طول روز با قیمت ۱۸۱۶ دلار و سپس با قیمت ۱۸۲۷ دلار مواجه شود.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار می‌گوید: طلا در محدوده‌ای گیر کرده است و به این نوع اظهارات حساس خواهد بود. او گفت: "من فکر نمی‌کنم بتوان خطرات افزایش رکود تورمی را نادیده گرفت. " وی گفت: "ما شاهد افزایش تورم و داده‌های مخلوط اقتصادی هستیم. " "بازار کار همچنان ناامید کننده است. "

با توجه به اینکه قیمت طلا نمی‌تواند بیشتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود را حفظ کند، برخی از تحلیلگران گفته اند که خطر ضعف بیشتر وجود دارد و کاهش قیمت آن تا ۱۷۹۰ دلار در هر اونس را رد نمی‌کنند.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید