مسعود خیاط بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

مسعود خیاط بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

مسعود شید خیاط که در زمان مربیگری علی دایی در  تیم سایپا، به عنوان مدیر رسانه‌ای این تیم فعالیت می‌کرد، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

کد خبر : ۹۷۴۱۷
بازدید : ۶۳۹۰
فرادید | مسعود شید خیاط، مدیررسانه‌ای پیشین تیم فوتبال سایپا که به علت ابتلا به ویروس کرونا مدتی را در بیمارستان بستری بود، سرانجام روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فرادید؛ روز گذشته علی دایی، پیشکسوت سرشناس ورزش فوتبال، با انتشار یک پیام در صفحه اینستاگرامش، ضمن اعلام خبر درگذشت مسعود خیاط، دوست و همکارش، نسبت به کمبود واکسن کرونا انتقاد کرد.

او در پیام انتقادی اش نوشت: «متاسفانه یکی دیگر از دوستان جوان من بر اثر کرونا درگذشت. اگر اجازه ورود واکسن کرونا به کشور زودتر صادر میشد، قطعا ما شاهد از دست دادن دوستان و عزیزانمان نبودیم. درگذشت مسعود خیاط را به خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم.»
مسعود خیاط بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

البته این انتقادات به استوری علی دایی ختم نشد و پس از او بهزاد غلام پور، دروازه بان سابق فوتبال هم طی یک استوری که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، از سوءمدیریت برخی مدیران انتقاد کرد.

او نوشت: «شکست خوردیم. ولی ما از کرونا شکست نخوردیم، از خودمان و از مدیران مدیریت کرونا شکست خوردیم. امشب بار سنگین غم از دست دادن دوست جوونمو دارم. چرا عزیزان ما در گوشه گوشه خانه‌ها و یا در پستو‌های بیمارستان‌ها نفسشان بالا نمی‌آید. چگونه با ضعف و نادانی به جنگ کرونا رفتیم، اما شعارمان این بود که کرونا را شکست می‌دهیم. آیا هنوز زمان آن نرسیده که فکری بکنید و کشور را از این مصیبت نجات دهید؟»
مسعود خیاط بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

مسعود شید خیاط در زمان مربیگری علی دایی در تیم سایپا، به عنوان مدیر رسانه‌ای این تیم فعالیت کرده بود.


کرونا بر عیه فوتبالی‌ها

فروردین ماه سال۱۴۰۰، هم یک فوتبالی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت. در آن زمان هم علی دایی به مرگ دوست درگذشته اش واکنش نشان داده بود.

پانزدهم فروردین ماه بود که نادر دست نشان، مربی ۶۲ ساله فوتبال به علت وخامت حال جسانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، در بیمارستانی در شهر قائمشهر جان سپرد.

پس از این اتفاق علی دایی، اسطوره فوتبال کشور، با انتشار تصویری از مربی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دوستانمان یک به یک بر اثر کرونا فوت می‌کنند. درگذشت نادر دست‌نشان را به خانواده او تسلیت می‌گویم.»

او به پایان پیام تسلیتی اش هشتگ «واکسن بخرید» را هم اضافه کرده بود.

پیش از دست نشان هم، اواخر سال ۹۹ چند چهره فوتبالی دیگر همچون مهرداد میناوند و علی انصاریان هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بودند.

مرگ این دو پیشکسوت فوتبال هم واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید