هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۳۱ مردادماه در برخی مناطق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۷۴۶۲
بازدید : ۱۶۹۱
فرادید | با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۳۱ مرداد در برخی نقاط استان‌های مازندران، شمال آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و گاهی وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران، چهارشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ خواهد داد و این شرایط در روز پنجشنبه در ارتفاعات مازندران نیز ادامه خواهد یافت.

همچنین امروز در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه نیز صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۶ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید