برادر محسن از شما بعید بود

حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ را هدف انتقاد تند قرار داده و از وی خواسته اخرین گفته های خود را اصلاح کند.

کد خبر : ۹۷۵
بازدید : ۱۵۱۹

فرادید | حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ را هدف انتقاد تند قرار داده و از وی خواسته اخرین گفته های خود را اصلاح کند.

جمله مورد اعتراض نماینده ولایت فقیه در کیهان این است «من اطمینان دارم اگر کسی به مرزهای عربستان تعرض کند، ما از ملت این کشور دفاع می‌کنیم»! خب! امروز بعد از حملات سعودی به یمن، مردم این کشور مسلمان به عنوان حق قانونی و شرعی‌ خود، در پی پاسخ هستند و برای این منظور، حمله به مرزهای عربستان را وظیفه خود می‌دانند که در مواردی هر چند کم‌دامنه به این اقدام دست زده‌اند و با عبور از مرزهای جنوبی عربستان به چند پایگاه نظامی آل‌سعود حمله کرده‌اند. حالا باید از آقای محسن رضایی پرسید، آیا مطابق دستورالعمل جنابعالی، اکنون وظیفه جمهوری اسلامی آن است که به جنگ انصارالله یمن برود! و از مرزهای عربستان در مقابل حملات آنان دفاع کند؟! آقای رضایی می‌دانید چه می‌گوئید؟!

نویسنده یادداشت روز کیهان سپس اضافه کرده که بعد از اظهارات آقای محسن رضایی، تعدادی از سایت‌ها دست به توجیه مسخره‌ای زده و نوشته‌اند منظور آقای رضایی دفاع از ملت عربستان بوده است! که باید گفت؛ اگر رژیم سعودی را یک رژیم مردمی تلقی می‌کنید که چه عرض کنیم؟... و اگر این رژیم قرون وسطایی را مانند همه انسان‌های آزاداندیش، جز این می‌دانید که لازمه حمایت و دفاع از ملت عربستان، مقابله با رژیم‌ حاکم بر این کشور است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید