قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۱ شهریور ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۱۲ دلار و ۱۵ سنت رسید.

کد خبر : ۹۷۹۸۵
بازدید : ۲۸۴۱
فرادید | طلا با افت ناچیز قیمت روبه رو شد. امروز ۱۱ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ثبت کاهش ۰.۱۵ درصد به ۱۸۱۲ دلار و ۱۵ سنت رسید.

قیمت طلا روز چهارشنبه در منطقه محدودی قرار گرفت. سرمایه گذاران در حال آماده سازی برای داده‌های مشاغل ایالات متحده هستند که می‌تواند بر استراتژی کاهش محرک فدرال رزرو تأثیر بگذارد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda گفت، طلا تا گزارش روز جمعه بازار کار ایالات متحده به «درجا زدن» خود ادامه می‌دهد. طلا آتی ماه دسامبر (دی) پس از پایان افزایش ۰.۳ درصدی روز سه شنبه ۲.۱۰ دلار یا ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۸۱۶ دلار در هر اونس رسید. این در حالی است که طلای جهانی در شروع معاملات دیروز در حوالی ۱۸۱۵ دلار قرار داشت.

به گزارش فرادید؛ برخی تحلیل‌گران معتقدند که فلز گرانبها کمتر از آنچه باید قیمت‌گذاری شده است و با توجه به شاخص دلار، نرخ بهره و تورم قیمت طلا باید در حوالی ۲هزار دلار قرار داشته باشد.

دانیل بریسمن، تحلیلگر کامرزبانک می‌گوید، اگرچه انتظار می‌رود که داده‌ها با توجه به قدرت بازار کار خوب باشد، اما اگر از انتظارات فراتر رود، ممکن است منجر به تقویت دلار شود و تا حدی بر طلا فشار بیاورد.

هووی لی، اقتصاددان بانک OCBC در این باره گفت: نیروی صعودی طلا در حال حاضر قوی است. شاید طلا در چند روز آینده صعود کند، اما پس از انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا با توجه به مطلوب بودن یا نبودن این آمار ممکن است اوضاع تغییر کند. با این حال بمحض آغاز رسمی تعدیل محرک‌های مالی، فشار فروش در بازار طلا شکل خواهد گرفت.

ایلیا اسپایواک، استراتژیست ارز DailyFX، می‌گوید: عدم توجه کافی به طلا (پس از نشست هم اندیشی Jackson Hole) این واقعیت را به خوبی بیان می‌کند که بازار می‌داند سیاست اکنون در حال کاهش محرک است.
قیمت لحظه ای فلزات گران بها
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید