هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

با توجهه تحلیلی نقشه های هواشناسی ایران، امروز 17 شهریور ماه در اغلب استان های شمالی کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

کد خبر : ۹۸۲۱۱
بازدید : ۳۱۳۸
فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۷ شهریور ماه در نوار شمالی کشور، در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات شمال زنجان و قزوین و به تدریج در خراسان شمالی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

شدت بارش در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود. روز پنجشنبه بارش در مناطق ذکر شده ادامه داشته و در شرق دریای خزر در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی تشدید خواهد شد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز جمعه بارش پراکنده برای استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب فارس و ارتفاعات غرب و شمال هرمزگان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین از امروز تا اواخر هفته در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پدیده غالب است که در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

طی روز چهارشنبه در جنوب سمنان، جنوب تهران، البرز، قم، غرب ایلام و خوزستان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده دریای خزر و از بعد از ظهر چهارشنبه شمال خلیج فارس و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه خلیج فارس مواج است.

روز‌های شنبه و یکشنبه برای اغلب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش‌بینی می‌شود و افزایش نسبی دما برای نوار شمال کشور رخ می‌دهد.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید