آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریور ماه ۳۴۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۸۷۱۱
بازدید : ۱۹۹۳۳
فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ شهریور ماه را ۳۴۴ نفراعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۵۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۳۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۷۹۲ هزار و ۱۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۷۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۹۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۵۰ هزار و ۸۹۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۲۹ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۶۱۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۵ هزار و ۷۴۸ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۳ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۰۵ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۹۱ هزار و ۸۸۰ نفر (۳۱۱ نفر)

۲. برزیل ۵۹۰ هزار و ۷۸۶ نفر (۲۹۶ نفر)

۳. هند ۴۴۵ هزار و ۱۶۵ نفر (۲۳۹ نفر)

۴. مکزیک ۲۷۱ هزار و ۳۰۳ نفر (۵۶ نفر)

۵. پرو ۱۹۹ هزار و ۲۳ نفر (۷۹۳ نفر)

۶. روسیه ۱۹۸ هزار و ۲۱۸ نفر (۲۸ نفر)

۷. بریتانیا ۱۴۰ هزار و ۴۶۸ نفر (۲۱۳ نفر)

۸. اندونزی ۱۳۵ هزار و ۲۰۳ نفر (۳۹۱ نفر)

۹. ایتالیا ۱۳۰ هزار و ۳۱۰ نفر (۶۱ نفر)

۱۰. کلمبیا ۱۲۵ هزار و ۸۹۵ نفر (۳۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید