آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز اول مهرماه ۳۱۷ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۸۸۶۶
بازدید : ۷۷۵۵
فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز اول مهرماه را ۳۱۷ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۱۸ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۱ مهرماه و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۵۹۱ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۸۷۲ هزار و ۸۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۱ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۲۸ هزار و ۲۶۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۳۰ میلیون و ٨٤١ هزار و ۶۱۵ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۹ هزار و ۳۱۹ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۷۳۱ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۰۷ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۵۸۸ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۹۹ هزار و ۷۴۸ نفر (۹۹۸ نفر)

۲. برزیل ۵۹۲ هزار و ۳۵۷ نفر (۸۳۹ نفر)

۳. هند ۴۴۶ هزار و ۰۸۰ نفر (۲۷۹ نفر)

۴. مکزیک ۲۷۲ هزار و ۵۸۰ نفر (۸۱۵ نفر)

۵. پرو ۱۹۹ هزار و ۱۰۸ نفر (۲۵ نفر)

۶. روسیه ۲۰۰ هزار و ۶۲۵ نفر (۸۱۷ نفر)

۷. بریتانیا ۱۴۰ هزار و ۹۸۷ نفر (۳۴۵ نفر)

۸. اندونزی ۱۳۵ هزار و ۴۳۲ نفر (۴۳ نفر)

۹. ایتالیا ۱۳۰ هزار و ۳۴۵ نفر (۵۰ نفر)

۱۰. کلمبیا ۱۲۶ هزار و ۲۰ نفر (۳۴ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید