آزار و اذیت پسربچه‌ها به دست مرد دوچرخه سوار

آزار و اذیت پسربچه‌ها به دست مرد دوچرخه سوار

اما ناگهان او چند سیلی به من زد و با تهدید مرا سوار دوچرخه‌اش کرد، وقتی مردم متوجه این ماجرا شدند او طوری رفتار کرد که انگار من پسرش هستم. بعد هم در محلی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

کد خبر : ۹۹۷۷۲
بازدید : ۵۳۵۲

مرد دو چرخه سوار که پسر بچه‌ها را با ترفندی خاص فریب داده و سوار بر دوچرخه آن‌ها را به محلی خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی پلیس دستگیر شد.

مدتی قبل پسر ۹ ساله‌ای وحشت زده و گریان خودش را به یک مرد بنگاهدار رساند و راز آزار و اذیت مرد دوچرخه‌سواری را برملا کرد. بدین ترتیب با کمک مرد بنگاهدار موضوع به پلیس اعلام شد. پسربچه در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از خانه برای خرید خارج شدم که مرد دوچرخه سواری به طرف من آمد.

او آدرسی از من پرسید برای اینکه بتوانم صدایش را بهتر بشنوم به او نزدیک‌تر شدم، اما ناگهان او چند سیلی به من زد و با تهدید مرا سوار دوچرخه‌اش کرد، وقتی مردم متوجه این ماجرا شدند او طوری رفتار کرد که انگار من پسرش هستم. بعد هم در محلی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با گزارش این ماجرا به بازپرس رحیم دشتبان، تحقیقات برای دستگیری مرد دوچرخه سوار آغاز شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که پسر ۹ ساله تنها قربانی این ماجرا نیست و مدتی قبل پسر ۱۱ ساله‌ای نیز در دام این مرد شرور افتاده است.

وی نیز گفته بود که در حال بازی در خیابان بوده که مرد دوچرخه سوار به او نزدیک شده و به بهانه اینکه دوستانش در پارک منتظر او هستند پسر بچه را از منطقه تهرانپارس ربوده و با انتقال به خیابان تکاوران مورد آزارو اذیت قرار داده بود.

به دنبال اطلاع از این ماجرا تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد متهم با کلاهی بر سر و دستمالی دور صورت سوار بر دوچرخه به شکار پسر بچه‌ها می‌رود.

بدین ترتیب مأموران پلیس خیابان‌های فرجام و مناطق اطراف آن را زیر نظر گرفتند و در حالی که تحقیقات نامحسوس برای دستگیری مرد دوچرخه سوار ادامه داشت سرانجام مأموران او را هنگامی که قصد داشت سومین قربانی خود را به دام بیندازد شناسایی و دستگیر کردند.

متهم ۳۰ ساله در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد وی سابقه دستگیری نیز دارد. متهم در بازجویی‌ها گفت: من مسئول دستگاه بازی بچه‌ها در شهربازی هستم. دو سال قبل هم به همین جرم به زندان افتادم و پس از تحمل حبس آزاد شدم.

من به پسر بچه‌ها نزدیک می‌شدم و به بهانه پرسیدن آدرس یا اینکه دوستانت در پارک هستند و بیا تو را به آنجا ببرم آن‌ها را سوار بر دوچرخه کرده و با کشاندن به محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم.

او ادامه داد: اشتباه بزرگی مرتکب شدم من با این تصور که بچه‌ها به خاطر ترس از آبرویشان حرفی به خانواده‌هایشان نمی‌زنند تصمیم گرفتم به کارم ادامه دهم. پس از آخرین دفاع متهم به دستور بازپرس رحیم دشتبان وی بازداشت شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: روزنامه ايران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید