برای یک خواب خوب از این ۳ رنگ در اتاق خوابتان استفاد نکنید

برای یک خواب خوب از این ۳ رنگ در اتاق خوابتان استفاد نکنید

قرمز اولین رنگی است که به گفته فونیکس باید از آن دوری کنید، زیرا گزینه‌ای پر انرژی است. او توضیح می‌دهد: «رنگی مثل قرمز التهابات ذهنی را فعال می‌کند که نمی‌گذارد آرام شوید، استراحت کنید و به خواب بروید.

کد خبر : ۱۲۴۶۸۸
بازدید : ۳۰۴

اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید به راحتی بخوابید و یا خواب با کیفیتی را تجربه نمی‌کنید، ممکن است علت مشکلات خوابتان را بر دیوار‌های اتاق خوابتان بیابید. در واقع ۳ طیف رنگی هستند که نباید از آن‌ها در اتاق خوابتان استفاده کنید.

فونیکس گری یک طراح داخلی است و با انتشار پستی در تیک تاک توضیح داد که چرا رنگ اتاق خواب شما بیش از آنچه فکر می‌کنید اهمیت دارد. او به دنبال کنندگانش گفت: «رنگ، انرژی بسیار زیادی دارد، پس این را در نظر داشته باشید که انرژی آن در فضا منعکس می‌شود».

قرمز اولین رنگی است که به گفته فونیکس باید از آن دوری کنید، زیرا گزینه‌ای پر انرژی است. او توضیح می‌دهد: «رنگی مثل قرمز التهابات ذهنی را فعال می‌کند که نمی‌گذارد آرام شوید، استراحت کنید و به خواب بروید.»

همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید حرارت اتاق خوابتان را افزایش دهید و دیرتر به خواب رفتن برایتان مهم نیست، قرمز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر می‌خواهید اتاق خواب قرمز داشته باشید، رنگ قرمز تیره‌تر بهترین گزینه است، زیرا از جنب و جوش کمتری برخوردار است.

به گفته این متخصص، اگر می‌خواهید ۸ ساعت خواب کامل خود را داشته باشید، باید از سایه‌های سبز روشن نیز اجتناب کنید. او می‌گوید: «وقتی کل اتاق سبز روشن باشد، خیلی عالی به نظر نمی‌رسد. رنگ روشن محیط آرامش‌بخشی را ایجاد نمی‌کند.

اگر قصد استفاده از رنگ زرد را در خانه خود دارید، اتاق خواب را انتخاب نکنید. فونیکس گفت: «زرد یکی دیگر از رنگ‌های پر انرژی است و آخرین چیزی است که می‌خواهید در اتاق خوابتان باشد. در واقع، رنگ زرد بدترین رنگ است، زیرا نگاه کردن به آن هم محرک است».

دیگران نیز با حرف‌های این طراح داخلی موافق بودند، یکی گفت: «زرد برای اتاق مهمان خوب است؛ اگر نمی‌خواهید زیاد ماندگار شوند.» مخاطب دیگری گفت: «قانون من این است که اگر فست فودی‌ها از رنگی استفاده کنند، قطعا آن را در اتاق خوابم استفاده نمی‌کنم.»

دیگری اظهار داشت: «من یک اتاق خواب سبز نعنایی داشتم؛ اصلا این رنگ را توصیه نمی‌کنم.» شخص دیگری نوشت: «من برای مدت طولانی‌ای یک اتاق فیروزه‌ای رنگ روشن داشتم و انرژی آن بسیار آشفته بود.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید