بسترنb30 بخریم یا دنا پلاس توربو؟

بسترنb30 بخریم یا دنا پلاس توربو؟

تقریبا چند ماهی می شودکه با تولید خودرو مدل بسترن بی30، نظر بسیاری از خریداران را به این مدل ماشین جلب کرده است.

کد خبر : ۶۷۰۴۶
بازدید : ۴۴۲۷

بسترنb30 بخریم یا دنا پلاس توربو؟

گروه خودروسازی فاو یک شرکت دولتی تولید خودرو در کشور چین است که توانسته با تولید انواع خودروهای مدل های سواری و تجاری بخش قابل توجهی از بازار ایران را در دست خود بگیرد. این گروه خودروسازی که برند بسترن را نیز در مالکیت خود دارد، تقریبا چند ماهی می شودکه با تولید خودرو مدل بسترن بی30، نظر بسیاری از خریداران را به این مدل ماشین جلب کرده است.

در این مقاله قصد داریم که 2 مدل خودرو بسترن b30 و دنا پلاس توربو را با یکدیگر مقایسه و امکانات هر یک را بررسی کنیم.

بسترنb30 بخریم یا دنا پلاس توربو؟

در حقیقت مقایسه 2 خودرو بسترنb30 با دنا پلاس توربو، جزو پر مخاطب ترین مقایسه های خودرو در بازار است. طراحی خودرو بسترن b30 جذاب و مورد پسند عموم می باشد. خطوط روی درب کاپوت، سپر و جلو پنجره نشان از طراحی صحیح و همه پسند این خودرو است.

کیفیت ساخت این خودرو بالا است و از متریال و ادوات با کیفیت قابل قبول استفاده شده است. این خودرو به دلیل دارا بودن یک موتور 4 سیلندر و قابلیت تولید 107 اسب نیرو بخار، شتاب گیری عالی داشته و همین موضوع دلیل کاهش استهلاک بسترن بی30 می باشد. خودرو بسترن بی 30 فاو با حمایت خودروسازی فولکس واگن تولید شده است. بخش شاسی این خودرو از پلتفرم فولکس واگن جتا بهره برده است که از نظر سواری، رانندگی راحتی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

در مجموع بسترن بی 30 در بخش فنی، عملکرد بالا و قابل قبولی را دارد. قیمت خرید بسترن b30 حدود 120 میلیون تا 128 میلیون تومان است. به طور کلی بسترن b30 از نظر طراحی ظاهری قابل قبول و متفاوت، کیفیت بالا، قیمت متوسط و آپشن ها خوب عمل کرده است.

بسترنb30 بخریم یا دنا پلاس توربو؟

خودرو دنا پلاس توربو در طراحی و ساختار تقریبا شبیه به دنا پلاس و سمند است. ویژگی هایی چون خطوط مورب، گرافیک چراغ جلو و عقب، طراحی خاص جلو پنجره و... باعث شده است که خصوصیت مدرن بودن و حس قدرت را از این مدل ماشین برداشت کنیم. البته عده ای از مشتریان طراحی ظاهری دنا پلاس توربو را قدیمی و کپی‌کاری از سایر طراحی خودروها می‌دانند.

این خودرو از لحاظ ایمنی نیز دارای 4 عدد ایربگ میباشد که امنیت سرنشینان را در صورت وقوع تصادف حفظ خواهد کرد. فضای راحت و جادار داخل خودرو، استفاده از متریال با کیفیت عالی و همچنین کیفیت بالای ساخت این خودرو باعث شده است که از لحاظ پارامترهای گوناگون این 2 خودرو برابر یکدیگر باشند. فارغ از بحث طراحی ظاهری خودرو که در واقع یک انتخاب شخصی و سلیقه‌ای می باشد، در بسیاری از امکانات و بخش‌های آپشن خودرو بسترن b30 کیفیت بالاتری دارد.

دنا پلاس توربو کمترین میزان مصرف سوخت را دارد اما اگر بخواهیم به یکی از نقاط ضعف این خودرو اشاره کنیم، نبود گیربکس اتوماتیک می‌باشد که باعث صرف نظر بسیاری از افراد از خرید این مدل خودرو شده است. همچنین این خودرو ضعف نیروی ترمز خود را در اولین لحظه‌های سرعت نشان می‌دهد.

در مجموع به دلیل استفاده از لاستیک های پهن و تقسیم وزن سنگین خودرو، امتیاز سواری متوسطی دارد و می‌توان از لحاظ کیفیت بالای سواری و لذت رانندگی، خودرو بسترن b30 را ترجیح داد. قیمت خرید خودرو دنا پلاس توربو حدود 117تا 125 میلیون تومان است. باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت خودروها و وضعیت خرید و فروش بسترن b30 و دنا پلاس توربو، فقدان امکاناتی چند در خودرو دنا پلاس توربو ما را ملزم به انتخاب بهتری یعنی انتخاب و خرید بسترن b30 می کند.

اگر بخواهید با حدود قیمتی 120 میلیون تومان اقدام به خرید یک خودرو با کیفیت کنید، خرید خودرو بسترن b30 را به دلیل طراحی به روز و ظاهر زیبا، کیفیت مناسب، موتور پربازده، خدمات پس از فروش بالا، آپشن های خوب، بهره گیری از تکنولوژی فولوکس واگن و... نسبت به خودرو دنا پلاس توربو را به شما توصیه می‌کنیم و همچنین در حال حاضر خودرو بسترن بی 30 ارزش خرید بالاتری را در مقایسه با خودرو دنا پلاس توربو ثبت کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید