قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۷

قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۷

قیمت طلای جهانی با ثبت رشد ۰.۰۵ درصدی، امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ به ۱۷۳۲ دلار و ۶۹ سنت رسید.

کد خبر : ۹۲۰۰۹
بازدید : ۹۹۹۶
طلا
فرادید | در چند ماه گذشته طلا در کانال ۱۷۰۰ باقی مانده است. قیمت هر اونس طلای جهانی امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ با رشد ۰.۰۵ درصد به ۱۷۳۲ دلار و ۶۹ سنت رسید.

کمترین قیمت طلا در بازار جهانی ۱۷۳۱ دلار و ۲۶ سنت و بیشترین قیمت آن ۱۷۳۲ دلار و ۸۷ سنت به ثبت رسیده است. تقویت دلار آمریکا و فروپاشی بازار نفت خام در این هفته موجب کاهش قیمت طلا شد.

در بازار‌های کلیدی خارجی شاخص دلار آمریکا روند افزایشی خود را ادامه داد و بالاترین سطح چهار ماه گذشته را حفظ کرد، بررسی نمودار‌های شاخص هم بیانگر آن است که روند صعودی از سر گرفته خواهد شد. بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا روز گذشته به ۱.۶۲۳ درصد رسید.

به گزارش فرادید؛ بازار طلا از زمان رسیدن به بالاترین حد خود در ماه آگوست در تلاش برای یافتن هرگونه کشش صعودی است. اما سطوح مقاومتی بازار قوی است یک تحلیلگر بازار گفت که انتظار دارد احساسات نزولی در بازار فلزات گرانبها دوباره تغییر کند.

از دیدگاه فنی، روند نزولی معاملات آتی طلای آوریل همچنان از مزیت فنی کلی کوتاه مدت برخوردار است. اگرچه افزایش قیمت‌های اخیر باعث شده تا بازار طلا از کف قیمتی خود اندکی فاصله بگیرد و همین منجر به نفی روند نزولی در نمودار‌های روزانه شده است.

جسی فلدر، بنیانگذار خبرنامه سرمایه گذاری The Felder Report، گفت که اکنون زمان آن نیست که سرمایه گذاران وسط سرمایه گذاری در طلا کنار بکشد، حتی اگر قیمت‌ها تقریباً ۱۷ درصد از بالاترین میزان خود در ماه آگوست کاهش یافته باشد.

بزرگترین تهدید برای بازار طلا همچنان افزایش بازده اوراق قرضه است که همچنان به بالاترین سطح در بیش از یک سال گذشته قرار دارد.
قیمت لحظه ای طلا در بازار جهانی
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید