نتایج جستجو :

  • کیفیت آب در کشور های مختلف متفاوت است اما اگر شاخص های کلی در نظر گرفته شود، ممکن است برخی ناخالصی ها در چنین آبی وجود داشته باشد که اولین ماده کلر است که به منظور تصفیه شدن آب استفاده می ‎شود.

  • تحویل جنگنده‌های سوخو ۳۵ به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

  • محمدحسین میثاقی در برنامه زنده تلویزیونی به سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال کنایه زد.

  • امیرحسین فتحی بازیگر نقش «سیاوش» در سریال به تازگی تصاویری از تیپ و استایل جدیدش در یک مراسم خصوصی حوزه نمایش خانگی منتشر کرده است.

  • لاکهید مارتین اف-۲۲ رپتور، جنگنده تاکتیکی نسل پنجم و رادارگریز ساخت شرکت‌های لاکهید و بوئینگ است که برای نیروی هوایی آمریکا توسعه داده شده است. اف-۲۲ در حال حاضر یکی از گران‌ترین، پیشرفته‌ترین و توانمندترین جنگنده‌هایی است که تا به امروز تولید شده است. در ادامه 8Minute Fact روایتی دقیق از تاریخچه ساخت این جنگنده را ارائه می کند.

  • اگر از طرفداران سریال‌های کره‌ای هستید و دلتان برای کی‌درام‌های این کشور تنگ شده، با معرفی ۱۶ سریال کره ای سال ۲۰۲۴ همراه ما باشید.

  • سریال «افسران پلیس» یک مجموعۀ پلیسی ایتالیایی است که فصل نخست آن در سال 2002 ساخته شد. مانوئلا آرکوری بازیگر و مدل 47 سالۀ ایتالیایی در این سریال نقش افسری به نام پائولا ویتالی را بازی می‌کرد. در اینجا عکس‌های تازه‌ای از آرکوری را ملاحظه می‌کنید.

  • توئیتر فارسی یکی از بسترهایی است که کاربران مجازی در آن به ابراز نظر درباره مسائل مختلف به خصوص اجتماعی و سیاسی روز می‌پردازند. با اینکه به استناد نظرسنجی‌ها، کمتر از ۱۰ درصد جمعیت ایران عضو توئیتر هستند، اما این پلتفرم نشان داده در جریان‌سازی و برخی افشاگری‌ها از پیشروترین رسانه‌ها به شمار می‌آید، به گونه‌ای که در بسیاری از اوقات محتوای این بستر کم‌جمعیت اما موثر در شبکه‌های اجتماعی پرجمعیت دیگری مانند اینستاگرام، نفوذ و همه‌گیر می‌شود.

  • در دی ماه ۱۳۵۸، ارتش شوروی با دستور برژنف افغانستان را اشغال کرد. شوروی با این جنگ خواهان حمایت از حزب دموکراتیک خلق افغانستان بود، اما این حمایت با تنش‌های بسیاری مواجه شد. این جنگ بیش از پنج میلیون آواره به دنبال داشت و شوروی نیز پس از ۹ سال، افغانستان را ترک کرد.

  • تیم والیبال سایپا در سال 2009 (1388) برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی بوسان عازم کره جنوبی شد. در جریان یکی از جلسات تمرین این تیم، سونگ ایل گوک، بازیگر نقش اصلی سریال جومونگ که برای تعطیلات در شهر بوسان به سر می‌برد، همراه با بازیکنان ایرانی به تمرین پرداخت و با بسیاری از آن‌ها از جمله سعید معروف عکس یادگاری گرفت. در آن زمان سریال جومونگ در ایران در حال پخش بود و به رکورد خیره‌کنندۀ 90 درصد بیننده دست پیدا کرده بود. سونگ ایل گوک که به یک سوپراستار محبوب در بین ایرانی‌ها تبدیل شده بود، چند…