ایستگاه مترو "میرزای شیرازی" افتتاح شد

مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری نود و ششمین ایستگاه مترو خبرداد.

کد خبر : ۱۱۳۲۳
بازدید : ۱۴۰۶
مدیرعامل شرکت مترو تهران از بهره برداری نود و ششمین ایستگاه مترو خبرداد.

به گزارش ایسنا، هابیل درویش صبح امروز چهارشنبه در مراسم آیین بهره برداری از نود و ششمین ایستگاه مترو به نام میرزای شیرازی که در خیابان بهشتی واقع شده است گفت: 200 کیلومتر از خطوط مترو مورد بهره برداری قرارگرفته است که عمده این اقدام طی ده سال اخیر و در زمان مدیریت قالیباف در شهرداری تهران بوده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه میرزای شیرازی بدلیل قرارگرفتن در قلب مراکز تجاری، اداری و.. از مهمترین ایستگاهها محسوب می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود که روزانه 30 هزار سفر از طریق این ایستگاه انجام گیرد.

وی بابیان اینکه ایستگاههای باقی مانده خط سه نیز طی سه ماه آتی راه اندازی می‌شود افزود: در روزهای آینده خط ویژه فرودگاه مهرآباد به بهره برداری می‌رسد و براساس بیش بینی‌های انجام شده در این خط ویژه، 70هزار سفر پوشش داده می‌شود.

درویش افزود: 100 درصد عملیات احداث این خط ویژه به پایان رسیده و درروزهای آتی بعنوان عیدی برای مردم تهران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از ورود57واگن جدید به ناوگان حمل و نقل ریلی خبرداد و گفت: ساخت خط شش و هفت مترو دردستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و سعی براین است که تا قبل از اتمام دوره مدیریت فعلی شهری ساخت این خطوط به پایان برسد.

درویش افزود: خوشبختانه و به برکت تحریم ها مجبور به بومی سازی صنعت مترو شدیم بگونه ای که 80درصد تجهیزات ثابت و بیش از60درصد تجهیزات متحرک بومی سازی شده است.

دراین افتتاحیه که در سالروز تولد میرزای شیرازی برگزارشد سردارتیمورحسینی رییس بلیس راهورتهران، اعضای شورای شهر ازجمله سالاری، صابری، قناعتی، شجاع پوریان و ناصحی حضورداشتند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید