گواردیولا: دیگر به بایرن برنمی‌گردم

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به خاطر قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بایرن عذرخواهی کرد و تاکید کرد دیگر به این تیم آلمانی برنمی‌گردد.

کد خبر : ۱۷۴۳۰
بازدید : ۱۸۴۵
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به خاطر قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بایرن عذرخواهی کرد و تاکید کرد دیگر به این تیم آلمانی برنمی‌گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در رقابت های بوندسلیگا موفق شد با نتیجه سه بر یک هانوفر را از پیش رو بردارد تا نشان دهد شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی بوده است.

پپ گواردیولا آخرین بازی خود در رقابت های بوندسلیگا را تجربه کرد. او بعد از بازی درباره این سوال که آیا در آینده به بایرن برخواهد گشت اینگونه پاسخ داد: دیگر با بایرن برنخواهم گشت. بایرن به مربیان و فلسفه های دیگری نیاز دارد و دیگر من در این تیم جایی ندارم.

او درباره تجربه خود در این تیم آلمانی گفت: تجربه من در بایرن به کلی متفاوت از بارسلونا بود. باید بگویم که تجربه بسیار خوبی داشتم و از آن لذت بردم. احساس می کنم که الان به عنوان مربی بهتر شدم و چیزهای زیادتری را یاد گرفتم. باید بگویم که بسیار خوشحالم هدایت تیم بزرگی چون بایرن مونیخ را برعهده گرفتم و از تجربه ای که داشتم راضی هستم.

گواردیولا در سه سالی که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت نتوانست این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. او درباره این ناکامی گفت: از شانس بد من نتوانستم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بایرن تجربه کنم و به همین خاطر از هواداران عذرخواهی می کنم. از صمیم قلب آرزو دارم که بایرن با آنچلوتی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید