مرگ مرموز دشمن شخصی "پوتین"

مرگ مرموز دشمن شخصی "پوتین"
کد خبر : ۲۴۸۷۳
بازدید : ۲۵۴۴
کشف جسد خبرنگار مخالف پوتین در منزلش

فرادید | جسد خبرنگار معروف و منتقد ولادیمیر پوتین در آپارتمانش در شهر کیِف اوکراین یافت شد. الکساندر اشچتینین، موسس خبرگزاری " نُوی ریجن" بود.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، جسد الکساندر در حالی در آپارتمانش در کیف پیدا شد که آثار شلیک چندین گلوله به سرش مشهود بود. این اتفاق پس از آن رخ داد که چند تن از دوستانش برای مراسم جشن تولد به منزل او رفته بودند.

سخنگوی پلیس کیف می‌گوید که حدود نیمه‌های شب شنبه بود آن‌ها که گزارش مرگ خانم اشچتینین را دریافت کردند و احتمال می‌رود که آقای اشچتینین چند ساعت قبل از آن یعنی حدود ساعت 8 تا 9:30 شب کشته شده باشد.

مقامات پلیس بر این باورند که مرگ آقای اشچتینین احتمالا بر اثر خودکشی بوده، زیرا یک اسلحه و چندین پوکه فشنگ در کنار بدنش پیدا شده و همچنین درب ورودی آپارتمان نیز قفل بوده است.

کیف اوپراتیونی، منبع اخبار محلی، گزارش داد: «الکساندر روی صندلی نشسته بود و چندین گلوله هم به سرش اصابت کرده بود (اسلحه زیر صندلی بود).»

در ادامه آن خبر آمده که «الکساندر روی صندلی نشسته بود و چندین گلوله هم به سرش اصابت کرده بود و اسلحه زیر صندلی بود... منابع آگاه می‌گویند که پرونده مرگ آقای اشچتینین به عنوان خودکشی طبقه‌بندی شده، زیرا او پیش از آن به یکی از عزیزانش ایمیل زده و گفته که قصد خودکشی دارد.»

کشف جسد خبرنگار مخالف پوتین در منزلش

گفتنی است آقای الکساندر اشچتینین (Alexander Shchetinin) پیش از اقامت در پایتخت اوکراین و دریافت تابعیت این کشور، تابعیت روسی خود را باطل کرده بود. وی خبرگزاری نُوی ریجن (Novy Region) را تاسیس کرده بود که به مرور زمان به چندین شرکت جدا تقسیم شد. این خبرگزاری، رئیس جمهوری روسیه را یک "دشمن شخصی" خطاب کرده بود.

پلیس اوکراین همچنان بررسی بیشتر مرگ آقای اشچتینین را در دستور کار دارد.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید