در جدایی برد پیت و آنجلینا جولی نقش نداشتم

در جدایی برد پیت و آنجلینا جولی نقش نداشتم

این اولین و تنها واکنش من به موج خبری است که در ۲۴ ساعت گذشته راه افتاده و پای من را هم وسط کشیده است. عادت ندارم به این چیزها واکنش نشان دهم یا جدی بگیرمشان، اما ماجرا کش پیدا کرده و مربوط به کسانی است که دوستشان دارم. برای همین باید حرفم را بزنم.

کد خبر : ۲۶۳۰۱
بازدید : ۲۷۹۵۸
در جدایی برد پیت و آنجلینا جولی نقش نداشتم فرادید | ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی سینما، شایعات درباره این که در جدایی برد پیت و آنجلینا جولی نقش داشته را رد کرد.

به دنبال اعلام خبر جدایی آنجلینا جولی و برد پیت، زندگی این زوج مشهور سینمای آمریکا در مرکز توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته است.

کوتیار در اینستاگرام خود نوشت: "این اولین و تنها واکنش من به موج خبری است که در ۲۴ ساعت گذشته راه افتاده و پای من را هم وسط کشیده است. عادت ندارم به این چیزها واکنش نشان دهم یا جدی بگیرمشان، اما ماجرا کش پیدا کرده و مربوط به کسانی است که دوستشان دارم. برای همین باید حرفم را بزنم."

او در ادامه نوشته است: "اول از همه اینکه، من چندین سال پیش با مرد زندگی‌ام، پدر پسرم و فرزندی که در راه داریم آشنا شدم. ثانیا خطاب به آنهایی که می‌گویند حالم بد است می‌گویم که حالم خیلی هم خوب است، مرسی. این بحث ساختگی حالم را بد نکرده است. و خطاب به همه رسانه‌ها و بدخواهانی که سریع قضاوت می‌کنند بگویم که از ته دل امیدوارم هر چه زودتر حالتان خوب شود. و در نهایت، عمیقا امیدوارم که آنجلینا و برد، که برای هر دو عمیقا احترام قائلم، در این دوره سخت به آرامش برسند."

ماریون کوتیار سال گذشته با برد پیت در فیلمی درباره جنگ جهانی دوم به نام "متفقین" بازی کرد.

دو روز پیش وکیل آنجلینا جولی اعلام کرد که این بازیگر سینما از برد پیت طلاق می‌گیرد. به دنبال انتشار این خبر موجی از شایعات و تحلیل‌ها در رسانه‌ها، خصوصا در نشریات عامه‌پسند، مطرح شد. یکی از شایعات این بود که برد پیت با خانم کوتیار رابطه داشته و دلیل درخواست جدایی خانم جولی این موضوع بوده است.

وکیل آنجلینا جولی گفته بود خانم جولی نمی‌خواهد درباره تصمیمش برای جدایی از برد پیت به صورت عمومی صحبت کند و خواسته که حریم خصوصی خود و خانواده اش حفظ شود.

خانم جولی در درخواست رسمی طلاق خود "اختلافات حل‌نشدنی" را دلیل جدایی خود ذکر کرده است. وکیل او گفت دلیل تصمیمش برای طلاق حفظ "سلامت خانواده" است.

برد پیت روز چهارشنبه به مجله "پیپل" گفت که از تمام شدن ازدواجشان "بسیار غمگین" است و "مهمترین موضوع در حال حاضر وضعیت فرزندانشان است.

آنجلینا جولی و برد پیت که از سال ۲۰۰۴ با هم رابطه دارند در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند.

این زوج هالیودی، شش فرزند دارند که سه نفر از آنها را از کامبوج، ویتنام و اتیوپی به فرزندی پذیرفته‌اند. خانم جولی قصد دارد حضانت فرزاندنشان را بگیرد.

خانم جولی سر فیلمبرداری فیلم‌ پرفروش "آقا و خانم اسمیت" با برد پیت آشنا شد.

او که سفیر صلح سازمان ملل است برای بازی در فیلم "دختر از هم گسیخته" (Girl, Interrupted)، در سال ۱۹۹۹ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و در سال ۲۰۰۸ برای فیلم "چنجلینگ" نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.

برد پیت، ۵۲ ساله پنج بار نامزد اسکار و یک بار برنده آن شده است. او به عنوان تهیه‌کننده فیلم "۱۲ سال بردگی" در سال ۲۰۱۳ برنده اسکار شد.

ماریون کوتیار با بازی در نقش ادیت پیاف، خواننده فرانسوی افسانه‌ای، در فیلم "زندگی به رنگ گل سرخ" مشهور شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر سال ۲۰۰۷ را گرفت.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    به احترام پاسخ زیبای ایشان یک دقیقه سکوت

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید