قاتلان مادر و دختر کرمانی به دار آویخته شدند

دو مرد تبهکار که دخترک 6 ساله و مادرش را در کرمان ربوده و پس از سرقت مقداری پول و طلا آنها را کشته بودند، صبح دیروز به دار آویخته شدند.

کد خبر : ۲۸۳۴۷
بازدید : ۵۳۷۰
دو مرد تبهکار که دخترک 6 ساله و مادرش را در کرمان ربوده و پس از سرقت مقداری پول و طلا آنها را کشته بودند، صبح دیروز به دار آویخته شدند.

به گزارش ایران، مادر 31 ساله یکی از روزهای عید نوروز سال 1390 همراه با دختر خردسالش -ریحانه- سوار بر خودرو از خانه‌شان بیرون آمده بودند تا به عید دیدنی بروند که به شکل مرموزی ناپدید شدند تا اینکه مأموران پلیس اجساد مادر و دختر را در حاشیه کرمان و درون یک گودال یافتند.

تحقیقات کارآگاهان روشن کرد تبهکاران ناشناس پس از سرقت طلا، جواهرات و مبلغی پول، این مادر و دختر را خفه کرده‌اند بعد هم اجسادشان را به منطقه‌ای متروک کشانده و در گودالی دفن کرده‌اند؛ بعد هم سوار بر خودروی قربانیان گریخته‌اند.

جست‌وجوهای کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری جنایتکاران ادامه داشت تا اینکه سرانجام عاملان جنایت که دو مرد 31 ساله و 28 ساله بودند با ردیابی‌های تخصصی دستگیر شدند و به قتل مادر و دختر اعتراف کردند.

این در حالی بود که آنها چندین بار با تغییر چهره و شگردهای دیگر از دام مأموران فرار کرده بودند اما سرانجام پلیس آگاهی موفق به دستگیری آنها شد.

در بازجویی از دو شرور سابقه‌دار مشخص شد آنها پس از طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند نقشه های شوم‌شان را عملی می‌کردند.

دو جنایتکار سوابق متعدد کیفری از جمله آدم‌ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی نیز در کارنامه سیاه خود داشتند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید